Altijd super vriendelijk

Super aardig altijd voor mij hij heeft altijd de tijd voor je

Geweldige medewerkers

Altijd klantvriendelijk . Ze leggen altijd alles prima uit Top tandartsenpraktijk.

Goede en zorgvuldige tandarts

Vriendelijk, kundig, professioneel

Ik ben zeer tevreden. Als ik nog wel een verbeterpuntje mag aangeven: de tijdschriften op de leestafel zijn aan verversing toe, en dan zeg ik het nog erg mild. Maar dit terzijde. Ik voel mij bij jullie in goede handen, dank daarvoor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben goed voorgelicht wat er allemaal ging gebeuren.

alles is heel goed verlopen en na de hand weinig problemen met het plaatsen van het kunstgebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts denkt altijd met u mee! Lieve en sociale mensen! Zelf als je tandarts angst hebt ben je hier op het juiste adres

prettig en professioneel

Een behandeling met zorg

Er wordt altijd duidelijk aangegeven wat de stappen zijn die gelopen gaan worden. Niets zonder jouw toestemming, alles in overleg. Altijd een erg fijn, veilig gevoel bij deze tandarts (Veelers) Altijd in voor een praatje net als de assistentes, maakt het net even iets persoonlijker. Erg fijn dus

superfijn geholpen

Het was maar een controle en die was kundig en snel klaar. Zowel de assistente als aan de balie waren erg vriendelijk .Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer onpersoonlijk,neemt geen tijdvoor de patient

Consult voor aanhoudende pijn na wortelkanaalbehandeling. Neemt geen tijd voor mij om alles te besproken. “ U moet er mee leren leven of we trekken de kies” Met moeite een verwijzing voor de kaakchirurg gekregen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Geen poespas maar keurige uitleg bij wat er gebeurd.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen met een mooi resultaat

Vriendelijk en professioneel

We werden op een prettige manier geholpen.

uitstekend

Het was zeer goed.

Netjes en vlot geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk, klantgericht en deskundig geholpen.

Heel vriendelijk, klantgericht en deskundig geholpen. Ook heeft het team in het voortraject alles in het werk gesteld om een zo spoedig mogelijke afspraak te maken (gebruik van bellijst).

Gewoon goed geen gezeur

Prima geholpen

Prima en snel geholpen

Afspraak werd naar eerdere datum gehaald. Netjes op tijd geholpen op prettige en goede manier met uitleg over hoe en wat.

Aangenaam tandarts bezoek

Vriendelijk, vakkundig en meedenkend

Goede ervaring

Goed geholpen. Vriendelijke mensen. Nemen de tijd voor je wanneer nodig.

netjes geholpen

Aardig

Erg vriendelijk en begripvol. Nam je mee in wat ze gingen doen.

Prima ervaring

Goede ontvangst en degelijke kontrole

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb de beste tandarts!

Altijd meedenkend en altijd gezellig! Ben al een paar keer geholpen toen ik echt niet met de tijden uitkwam wat ik niet altijd verwacht hoor,maar wat een luxe!

Boomkamp 2

7461 AX Rijssen

Over Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp

Bij Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Rijssen in ‘t Oale Doktershoes. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.