Keurig geholpen

Ben netjes en correct en snel geholpen

Zoals verwacht

Tevreden met afspraak en behandeling

Professioneel en kundig!

Fijne lieve mensen! Overleggen en bespreken goed voor de behandeling wat ze gaan uitvoeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was te vreden met de bahandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zie de sterrenhemel hierboven!

Hoezo vrplicht?

gewoon goed!

ik ben tevreden

Prima vriendelijke tandarts

Prima behandelt, parkeren is lastig

Positief

Goede uitleg en een rustig persoon. De tandarts die mij geholpen heeft zou ik graag als mijn eigen tandarts zien.

Vriendelijk personeel

We worden altijd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd heel goed en alles wordt heel correct afgehandeld.

Heel snel een afspraak kunnen maken en geen wachttijd voor eventueel uitlopen behandeling vorige patient. Zeer goede controle uitgevoerd en gelijkertijd een afspraak kunnen maken juni 2025. Adviezen gegeven voor thuis te doen bij het poetsen c.q. reinigen van gebit of prothese.

Alles wat ik verwacht.

Alles super, ben exht tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals al zovele jaren prima!

Afspraken worden op tijd en secuur uitgevoerd!

Geweldig geholpen

Fijn,dat ik nu een tandarts heb die mij op mij gemak stelt,en alles haarfijn uitlegt.altijd zo bang voor de tandarts geweest,maar nu het vertrouwen weer terug heb gekregen, alleen een paar tandjes te laat ha ha.gr w.lammers

uitstekend

vriendelijk duidelijke communicatie en voor zover ik als leek kan beoordelen deskundig. zorgvuldig en zorgzaam.

goede zorg en planning

Goed en snel geholpen

Ik kon snel een afspraak maken en werkt goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring met mondhygiëniste.

Ze legt goed uit wat ze gaat doen en vraagt tussendoor of het gaat.

Vakmensen!

Je wordt op tijd geholpen en men zegt precies wat er gaat gebeuren.

Prettige ervaring

Prettige ervaring

goed hoor

heel goed

Vriendelijk en punctueel

Personeel is vriendelijk en werd goed geholpen door een vrouwelijke tandarts en assistente. Ook werd ik zelfs eerder geholpen. Dat is me bij een tandarts nog nooit overkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een mooie mix van vriendelijkheid en deskundigheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

tijdstip en behandeling kwamen goed overeen.

De behandeling werd goed uitgelegd wat er gedaan werd. De mevr. is altijd zeer vriendelijk en vraagt hoe het met je gaat. Ook de handeling liep vlotjes geen opmerkingen.

Snel en goed geholpen

Op korte termijn en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De baliemedewerkster, de tandarts en de -assistente waren erg vriendelijk en namen de tijd .

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.