behandeling en zorg prima

zie boven

Vriendelijk en empatisch

Luisterend oor, en nemen de tijd. Altijd vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles is naar goede tevredenheid verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk professioneel, niet lang wachten

Punctueel en deskundig

Ik ben tevreden

vriendelijk geholpen

fijne sfeer

Fijne behandelingen met hele familie. Ondanks dat het niet fijn is om er te liggen toch redelijk ontspannen

Alles was geweldig

Zeer aardige tandarts, zeer goede sfeer. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de diensten.

very positive as always

very professional

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak in de avonduren is erg klantvriendelijk!

Ben tevreden

Goed geholpen ben zeer tevreden

Prettig geholpen

Netjes op de afgesproken tijd begonnen met de behandeling, en geheel als zeer goed en kundig ervaren.

Grandioos.

Super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

lief, warm, aardig en kundig

Een tandarts die je niet het gevoel geeft een nummer te zijn, tijd voor je neemt en meedenkt en dat op een lieve, warme en aardige manier door tandarts García. Parkeren bij de praktijk is vaak wel een probleem.

Prima behandeling.

De behandeling door de mondhygiëniste heeft blijkbaar goed resultaat gehad. Geen bloedend tandvlees meer en de tanden zien er schoner uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes, aardig en goede begeleiding

Nette praktijk, aardige medewerkers en ze doen hun best ons en de kinderen goed te begeleiden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

correcte en goede behandeling.

Bij mijn halfjaarlijkse controle ben ik vriendelijk ontvangen en is de behandeling op kundige wijze uitgevoerd.

Keurig geholpen

Ben netjes en correct en snel geholpen

Zoals verwacht

Tevreden met afspraak en behandeling

Professioneel en kundig!

Fijne lieve mensen! Overleggen en bespreken goed voor de behandeling wat ze gaan uitvoeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was te vreden met de bahandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zie de sterrenhemel hierboven!

Hoezo vrplicht?

gewoon goed!

ik ben tevreden

Prima vriendelijke tandarts

Prima behandelt, parkeren is lastig

Positief

Goede uitleg en een rustig persoon. De tandarts die mij geholpen heeft zou ik graag als mijn eigen tandarts zien.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.