Heel rustig behandeld

Ik was als de dood om te happen. Maar ze deed het zo rustig dat ik nergens last van heb gehad. Nu even wennen maar ook dat komt goed.

Heel duidelijk en vriendelijk

Een heel fijne tandarts

Ik weet de naam van die tandarts door wie ik ben behandeld niet....maar het was heel prettig. Vriendelijk, duidelijk, voorzichtig maar toch adequaat. Helemaal top! Zowel tandarts als assistente waren goed. En ook het maken van een tussentijdse afspraak ging heel makkelijk en zonder gedoe. Ik ben nog niet zo lang patiënt bij deze praktijk.....maar vind het super! Een top ervaring!

Aangename behandeling

de behandeling was aangenaam waardoor ik de volgende keer met minder schrik terugkom. De mondhygieniste werkte secuur en was duidelijk.

Goed en professioneel

Ik ben zeer tevreden

ben prettig behandeld

Vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

niet bang voor de tandarts

altijd vriendelijk ze legt onder de behandeling precies uit wat ze doet. dat vind ik wel prettig

Goede hulp

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd op tijd, snel en professioneel

Zeer deskundig

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed behandelt en heel vriendelijk

Vriendelijk duidelijke communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk. Goede uitleg. Je voelt je er veilig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende zorg, bescherming voor mijn gebit

Inmiddels wordt ik al enige jaren door Caroline Fennema van Samenwerkende Tandartsen Tilburg-Zuid behandeld. Zij verleent mij algehele mondhygiënische zorg. Caroline doet dit op uitmuntende wijze. Zij denkt mee, geeft tips, reinigt mijn gebit uitstekend en zorgt ervoor dat tanden en tandvlees in meest optimale conditie blijven. Ik raad Samenwerkende Tandartsen Tilburg-Zuid aan iedereen aan die het gebit in topconditie wil houden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede behandeling en zeer tevreden.

fijne ontvangst

kom er al jaren en voel me geholpen als thuis

Prettig geholpen!

Prettig geholpen! Reminder via SMS-bericht is zeer fijn. Praktijk geeft goed uitleg tijdens de behandeling en geeft helder antwoord op vragen.

Snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen waarbij direct de reparatie werd uitgevoerd

Heel professioneel

De afspraken worden altijd op tijd nagekomen. De arts is heel professioneel, kundig en werkt uitstekend grondig.

vriendelijk en goed geholpen

positief

deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd met afspraak, vriendelijk

Super vriendelijk, was op tijd met de behandeling, goede behandeling gehad. Mondhygieniste Ayse Yilmaz heeft mij behandeld. Waarom staat zij niet in de overzicht bij de vraag wie mij behandeld heeft biet bii?

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.