Enorm fijne mondhygiëniste die de juiste kwalitatieve aandacht had voor mij

Fijn!

Gezellig praatje en deskundig

Dr. S Schiller is een fijne deskundige tandarts

Snel, effectief

Gewoon ok

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en vlotte afhandeling

Uitermate vriendelijk ontvangen en meteen te woord gestaan. Ook de voorbereidingen en afhandeling verliepen zeer vlot en voorspoedig. Kortom: ik heb veel vertrouwen in een adequate behandeling over enkele weken.

Helemaal top

Duidelijk, vriendelijk en snel geholpen

Zeer positief

Ging goed

Vriendelijke benadering en deskundige behandeling

Vriendelijke benadering en deskundige behandeling

De perfecte fabriekservaring

Slechte communicatie, weinig aandacht voor de patient, het voelt als een fabriek...

Alles prima geregeld!

Alles prima geregeld. Direct geholpen, vriendelijk personeel en denkt mee in advies en behandeling. Mis wel een contact momentje (daags) na de behandeling.

Prettig en goed

Goede en rustige sfeer, tandarts en de assistente heel vriendelijk, ook de medewerker by de balie heel vriendelijk. De tandarts geeft goed aandacht en legt duidelijk uit wat er gedaan gaat worden en hoe.

Implantaten zijn geplaatst

Was goed gegaan.

Zag er tegenop, maar ging goed.

Netjes behandeld

Altijd super vriendelijk

Ik ga met mijn gezin altijd graag naar deze tandarts. Als het toch moet, dan het liefst hier. Iedereen is vrolijk en met name voor de kinderen ook erg lief. Ondanks dat er soms best nare behandelingen zijn, doet iedereen altijd zijn best om het positieve ervaring te laten zijn.

Vriendelijk en vakkundig en

professionaliteit

Ondanks de grote angst toch weten te doorstaan met dank aan de tandarts en assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg. Laten ons op ons gemak voelen

Goed.Vriendelijk Deskundig

Fijne ontvangst.Goede service. Deskundigheid

Gestroomlijnd en vriendelijk

Goed en beleefd

Snel en pijnloos geholpen

Mijn vulling was afgebroken. Ik kon dezelfde dag terecht om de oude vulling er uit te laten halen en een nieuwe te plaatsen. Snel en pijnloos.

Ben prima behandelt !

Ben bij de mondhygiënist geweest en ben prima behandelt!

?

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.