prima behandeld

vriendelijke tandarts

Positief

Fijne en kundige tandarts.

uitstekend

Ik kom al heel lang bij jullie tandartsen praktijk. Alles is gewoon goed geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke receptie en kundige tandarts.

Zeer tevreden over tandarts Emami

Jaren onder behandeling van tandarts Emami. Zeer te tevreden over. Wisseling van tandartsen is jammer als dat regelmatig gebeurt.

Echt tevreden

Prima altijd goed behandeld Goede resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jaren niet geweest, maar geweldig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Grote praktijk maar toch persoonlijke benadeting

Fijne mondhygiënist Goede controle Meedenkend

Heel tevreden

Wat is Inverbizzi een fijne lieve tandarts,ik hoop zo dat ze heel lang blijft!

Prettig geholpen

Zowel door receptioniste als tandarts prettig geholpen. Tandarts was alleen controle. Hij heeft mij een paar suggesties gedaan en alles duidelijk uitgelegd.

Prima behandeld

Ik was vooraf niet op de hoogte gebracht dat niet mijn tandarts, maar een collega mij zou behandelen. De behandeling (verwijderen kies) ging prima. Ook kreeg ik advies wat te doen om mijn "eigen" gebit te behouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had veel schrik en voelde me in veilige deskundige handen.

Ik werd betrokken in de behandeling en vond het fijn dat er ruimte was na een half uurtje om meteen behandeld te kunnen worden door tandarts mevrouw Schiller.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed; zoals je mag verwachten

Je bent een nummertje

Je bent een nummertje. Zoontje ging voor het eerst mee, daar namen ze ook niet de tijd voor

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Gediplomeerde mensen

Er werd goed uitgelegd wat ze gingen doen dat gaf mij een goed gevoel

Optimale

Ik was professioneel goed geholpen

Vriendelijk en professioneel

Altijd super vriendelijk, denken met je mee. zeer flexibel.

Snel geholpen , bij probleem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg tevreden over de snelle service

In de ochtend gebeld voor n gebroken tand. Eigen tandarts V was niet beschikbaar werd toch geholpen. En vòòr 12 uur weer thuis ná een behandeling. Zo ontzettend blij mee!

Super blij!!!

Ik ben best bang voor tandartsen. Maar ik word al jaren lang door M. Wauer behandeld en hij heeft mij de angst genomen. Ik vertrouw hem enorm en voel dat ik hem volledig kan vertrouwen. Door hem hem ik dus geen nachtmerries meer voor mijn afspraken. Al ik een keuze hem zou ik nooit meer naar iemand anders gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

controle leek zorgvuldig zei op tijd wat er ging gebeuren fijn meteen van mijn tandsteen af, hoef ik niet voor terug

Gewoon goed

Goed zo

Weinig wachttijd, goede behandeling

Nare ervaring telefoniste

‘Hoef niet iedereen die belt compassie en begrip te tonen’, Dat was de toon die ik kreeg nadat ik mijn ongenoegen uitte over een noodvulling die dezelfde avond loskwam. Zit midden in een wortelkanaalbehandeling maar na deze ga ik zeker op zoek naar een ander praktijk want ik voel me niet meer prettig. Vanaf het moment dat ik pijn kreeg zit ik nu op bezoek nr 4. Ben positief over de tandarts zelf maar de telefoniste/assistente was niet aardig!!

Toppers

Leuke connectie en professioneel. Zowel de tandarts als de mondhygienist waren netjes en beleefd en ik vond het eigenlijk een super ervaring

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.