Toppers

Leuke connectie en professioneel. Zowel de tandarts als de mondhygienist waren netjes en beleefd en ik vond het eigenlijk een super ervaring

Naar tevredenheid .

Vriendelijke ontvangst , duidelijke uitleg over behandeling en behandeling in de toekomst .

Toppie

Ik heb nu 3 behandelingen op ‘n rij gehad bij Simone,’n vakvrouw en heel vriendelijke dame.

Rustig en professioneel

Fijne tandarts, ook voor mijn dochter. Hoede uitleg over wat er gaat gebeuren. En extra adviezen.

Fijne tandarts

Altijd bang voor de tandarts geweest en nog zit het er nog in… maar ze hebben me super geholpen en me gerust gesteld!

Goeie

Arts , Die meneer arts echt perfect vraag waar het pijn is en gaat meteen an het slag , hem maakt niet uit hoe slecht of wat dan ook hij regelt het probleem meteen , Super! Andere tandartsen vragen eerst duizend vragen maar deze Arts begreep meteen wat het probleem was en regelde het meteen en gaf op het einde paar tips waar ik op moest letten. Dankjewell.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon weer prima geholpen, was zo weer weg

Kon meteen doorlopen, was meteen aan de beurt, snelle duidelijke controle.

Aardige zorgvuldige tandarts

Aardige zorgvuldige tandarts

Was prima

Vriendelijk, vakkundig en met goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en correcte behandeling.

Ik ben zeer tevreden over de wijze van ontvangst en behandeling tijdens onze halfjaarlijkse controle.

Vriendelijk en goed

Geen bijzonderheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ben zeer tevreden over mijn behandeling

Vriendelijk personeel. Op de afgesproken tijd aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen spoelbakje om je mond te spoelen na behandeling

Slecht Is ook bij de vorige behandeling gemeld

Goede ervaring vriendelijk personeel

Ik werd goed geholpen en begeleid toen ik voor de eerste keer bij deze tandarts kwam.

Pijnlijk

Het zit er weer op

Prettig

Fijne verwelkoming, prettige behandeling met regelmatig de vraag of alles goed was door Ayse

Ik ben prettig geholpen

Werd gezien en gehoord.

Rustige sfeer doordat er alle tijd werd genomen die er nodig was. Dus genoeg tijd om even te slikken.

Snelle serice

Snelle service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was voor mij de eerste keer, en het was top.

Ik was ontzettend blij dat ik voor deze tandartsen had gekozen ! Ze waren voor mij helemaal nieuw, maar wat een fijn teamwerk. Alles is fantastisch, van afspraken tot behandeling en afwerking. Een plek waar je alles hebt, wat wil je nog meer. Ik ben super tevreden, en zal iedereen het advies geven . Zoek niet langer, en kijk of je bij de Samenwerkende Tandarsten Tilburg- Zuid terecht kunt. Voor mij was het een echte prettige ervaring ! Mvg. Jeanne uit Tilburg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel prettig geholpen, afspraken sloten goed op elkaar aan

Prettig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben goed tevreden over mijn tandarts.

Ben goed tevreden over mijn tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik word altijd goed geholpen

Vriendelijk personeel. Goede uitleg en kundig

Gewoon top

Had altijd schrik om naar de tandarts te gaan,maar nou totaal niet meer! Ze zeggen wat ze gaan doen en ze zijn begripvol

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen door een a dete tandarts dan mijn normale tandarts.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.