Fijn, snel en flexibel.

Ook al heb ik redelijk op de valreep gebeld voor een afspraak, werd er toch met me mee gedacht. Ik kom binnen 2 dagen terecht, ookal was dat niet bij "mijn" tandarts. (Ik wist eigenlijk niet dat er een specifieke tandarts werd toegewezen). Behandeling verliep goed, en mijn gebroken glazuur laag is goed hersteld. Naderhand nergens last van gehad. Thanks! Noot: ik ben een rampgebied met banden snel onthouden, dus ik weet zo snel niet welke tandarts mij geholpen heeft bij naam. Mocht u dit lezen: vast dat niet persoonlijk op :pray:

altijd gezellig

Al jaren dezelfde mondhygieniste, die me ook gestimuleerd heeft om weer eens naar de tandarts te gaan ( niet de favoriete bezigheid ) Altijd prettig in omgang en ook belangrijk heel vakkundig. En er is iemand op de praktijk die prachtige schilderijen maakt. ( wilde ik ook nog even kwijt)

correct en efficient

zie hiervoor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben vriendelijk en goed geholpen.

Ik hoefde niet lang te wachten en weer vriendelijke en goed feholpen. De tandarts gaf mijn ook een goede advies.

Vriendelijk en adequaat

Kundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heb geen angst of wat dan ook tijdens de behandeling,

Jarenlang cliënt geweest

Jarenlang cliënt geweest en nu wil ik een second opinion. Ik kom niet tot overeenstemming met maker van mijn "nieuwe " gebit.

erg vriendelijk, goed uitleg

ben erg tevreden

Vriendelijk, duidelijke toelichting

Prima, ga zo door!

Snel en deskundige

halfjaarlijkse controle

Niet pijnlijk.

Normale om de 6 maanden controle, snel nagekeken en advies gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben heel bang maar echt gerust gesteld en dat is een hele fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nemen de tijd en leggen alles rustig uit

Prima geholpen!

Erg prettige ervaring met mijn tandarts, dr Schiller & assistentes. Duidelijke rustige uitleg wat men gaat doen, en wat de verwachte behandeling gaat worden. Voelt vertrouwd! Erg vriendelijk personeel.

Was gewoon goed

Het is een goede praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooi op tijd en snel klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en snel geholpen. Parkeren is slecht en vooral geregeld voor personeel.

Empathisch

Met de assistente gesproken vanochtend. Ik kon mijn klacht goed kunnen verwoorden in de zin dat het gesprek niet gejaagd voelde. Er werd geluisterd en medegeleefd met mijn situatie. Dat geeft rustgevend gevoel. Ook werd ik best snel verder geholpen/teruggebeld.

Prettig en zonder stress

Ik ben erg angstig, de tandarts had rust en aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gelijk goed geholpen. Plus een aardig team.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige benadering en een goede behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, goede ontvangst en een fijne tandarts

fijne tandarts die alles rustig en netjes beoordeeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Eerst angst , na behandeling niet meer

Zeer goede tandarts goed geholpen en goede adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij komen al jaren bij Victoria eerst als mondhygiëniste en sinds ze afgestudeerd is ook voor de halfjaarlijkse controle als tandarts en wij zijn erg tevreden over haar.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.