Ik wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Heel betrokken en betrouwbaar en kundige tandarts en medewerkers. En aandacht voor mensen die bang zijn voor de tandarts. Behandelingen worden met zorg en begrip gedaan, rekening houdend met de persoon. Ik wordt altijd geholpen door Maria, dus mijn ervaring is volledig gebaseerd op haar functioneren. En natuurlijk de assistente bij de balie waar ik erg over te spreken ben.

Snel en goed geholpen

Kon met kiespijn snel terecht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben uiterst tevreden over mijn behandelaar

Mijn mondhygiëniste is ook tandarts geworden dus maar met een behandelaar te maken. Heeft aandacht voor de patiënt en werk niet op de automatische piloot. Geeft ook haar mening over mijn gebit. Complimenteus. Ben behandeld door Veronica. Achternaam ken ik niet. Stelmakh?. .

Erg prettig contact

Goede uitleg en rustige professionele benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tijd en aandacht zijn erg fijn

Eindelijk een tandarts gevonden die tijd en aandacht voor je heeft. De mondhygiëniste is fantastisch, legt bij elke stap uit wat ze doet, maar geeft ook duidelijk uitleg over de beste verzorging van mijn gebit. Ik ben heel blij met deze praktijk!

Slecht

Zeer slecht parkeren, roemoerige gebouw , onvriendelijke receptie met matige wacht ruimte ,tandarts en mondhygiënist is gewoon goed Wil ook geen beoordelings mailtjes meer te ontvangen gewoon afspraken en veder niks

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd goed geholpen. Tandarts is vriendelijk en neemt de tijd. Er worden geen dingen gedaan die niet nodig zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super fijne tandarts, heel goed met de kinderen

Wij zijn met ons hele gezin bij de tandarts geweest. Deze tandarts is echt ontzettend lief voor de kinderen en heeft veel geduld. Ook is ze erg kundig.

Prima geholpen

Moest wat langer wachten maar mondhygieniste verontschuldigde zich hier voor wat ik netjes vond. Tijdens behandeling legde ze uit eat ze deed wat ik zelf erg prettig vind.

Fijn

Hulpvaardig en aardig. Ruimte voor mijn angst proberen me rustig te houden

Prima dienstverlening

Schone praktijk, heldere communicatie met de tandarts en mondzorgmedewerkster

Snel en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nooit geen problemen altijd goed, Viktoria is mijn tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ben goed en fijn geholpen

oke

Efficiënt en vriendelijk

Goed, soms zo efficiënt dat het haastig lijkt te worden. Zorg blijft echter zorgvuldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

werd verrast door geen kennis van mijn volledige prothese die vervangen is.

Blijkbaar werken de locaties Noord en Zuid niet samen. Vind dit zorgelijk. De afhandeling van mijn klacht was voortreffelijk.

Ben zeer tevreden over de behandeling van Viktoria en Emami

Ben al vele jaren behandeld door Viktoria als mondhygiëniste en Emami als tandarts. Zij hebben mij geholpen om mijn angst te overwinnen door hun benadering en persoonlijk contact.

uitstekend

Er was een stukje van mijn kies afgebroken en ik kon snel geholpen worden. Ik vond dat heel fijn.

All great

All great The doctor was super nice,professional No paine I really appreaciate what you di for me Good work Good advise Happy patient

Prima.

Correct en vriendelijk.

Good experience

Quick, explanation, speaks my language, friendly everything good

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

altijd genoeg aandacht voor mijn gebit

Het verwijderen van tandsteen wordt nauwkeurig gedaan.

Fijne prettige behandeling

Er was een stukje tand afgebroken en deze werd meteen gemaakt. Tandarts geeft duidelijke uitleg en was samen met de assistente heel begaan met mij tijdens de behandeling.

Deskundig en adequaat

Juiste en snelle diagnose. Duidelijk behandelvoorstel met kosten inzicht. Direct geholpen

Prettig

Je word altijd vriendelijk en prettig geholpen. Je krijgt ook voordien een SMS dat je op de afspraak moet zijn . Voor iemand met een drukke agenda is dit top.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.