Begeleiding goed en geruststellend

goed geregeld

fijn om zelf je afspraak in te plannen. geen lange wachttijden en prima behandeling zonder poespas.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle behandeling en pijn opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, duidelijk, goed snel te werk

Ben erg bang van de tandarts maar door de uitleg en vriendelijkheid//rustgesteld kwam ik er goed doorheen

Vriendelijk en vakkundig

Prima maar mis erg onze eigen tandarts in Diessen. Nu moest ik 2 keer op en neer naar Tilburg voor controle en tand herstel.

Prettig en vakkundig geholpen

naaar volle tevredenheid

Tot nu toe alleen maar lof

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig; vriendelijk; kundig; geen onnodige wachttijd. Wel jammer dat er geen receptioniste was om direct een nieuwe afspraak te plannen. Ook jammer dat er zo weinig parkeerruimte is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn protese wordt goed verzorgd en daar gaat het tenslotte om

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service en snel geholpen

Bij mijn jaarlijkse controle goed geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed geholpen en tevreden met het resultaat!

vriendelijk, efficiënt en vakkundig

ik kom hier al jaren en word steeds naar tevredenheid geholpen door zowel mondhygieniste als tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke sfeer, behulpzaam, open contact.

Snel geholpen

Goede informatie en keuzes over wat de mogelijkheden zijn, ivm wortelontsteking

Heel goed geholpen

Geholpen door tandarts Inverbizzi,geweldig!Wat is ze rustig,heel fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed geholpen door Margo, mondhygiëniste

top

kuguyguyfyu

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig in de omgang en meteen afspraak kunnen maken

Prettige benadering en goede uitleg en meteen afspraak in kunnen plannen Ook fijn dat er meteen een bericht gaat naar je mobiel

Klantgericht

Vriendelijke ontvangst vanaf binnenkomst bij de balie. Ze nemen de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling zonder enige interesse

Naar mijn ervaring is de behandeling prima uitgevoerd. Aandachtspunten; * Elke keer een andere tandarts * Taalbeheersing van de tandartsen kan beter. Geen enkele tandarts is van Nederlandse komaf. * Oprechte interesse van de medewerkers. In de gang naar de kamer wordt al gevraagd wat er gedaan moet worden.

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig geholpen en goed advies

Zorgvuldige behandeling en namen alle tijd voor een goed advies

Geen pijn

Ik ben bang voor de pijn, als ik aan tandarts denk. Maar afgelopen keren. Heb ik dit helemaal niet ervaren. Ook niet na de verdoving. Zo fijn is dat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was goed Zo schrijf je mij naam ANGELITA Staat verkeerd in een mail geschreven met c erin zit geen c in mij naam Met vriendelijke groet ANGELITA zoals hier staat is mij naam goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring,, wel een wachttijd,, terwijl er een afspraak gemaakt was

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.