Goede ervaring,, wel een wachttijd,, terwijl er een afspraak gemaakt was

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle vriendelijke behandeling, met goed resultaat

Gebeld voor een onverwacht probleem. Kies gedeeltelijk afgebroken en vulling eruit gevallen. Kon dezelfde middag nog komen en werd snel en vriendelijk geholpen door Victoria, die ik al enkele malen voor een contrôle had gehad. Dus vertrouwd. Goed werk geleverd, en ik kon weer tevreden naar huis.

Vriendelijkheid

Altijd tevreden geweest .

Zeer te vreden

Uitstekende behandeling!

Geweldige mondhygiëniste die haar vak verstaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en kundig personeel.

Denken mee en stellen je gerust.

Prima, duidelijk, informatief.

Prima, duidelijk, informatief.

Professioneel en persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en professionele behandeling waarbij goed naar me werd geluisterd.

Mevrouw Yilmaz is patiëntvriendelijk ingesteld en heel professioneel. Ze heeft mijn gebit goed gereinigd. Het is erg opgeknapt. Fijn dat ze de behandeling regelmatig onderbreekt om tegemoet te komen aan de slikreflex. Twee kritische opmerkingen: De wachttijd is erg lang ( 3 maanden) Anders dan op de website staat: er is onvoldoende parkeerruimte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Luisteren goed naar mijn klachten.

Wordt goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Beter dan verwachte ervaring.

's Morgens gebeld en in de middag kon ik al terecht. Had verwacht dat de kies, waar een 3-tal vullingen uit was gevallen, getrokken moest worden. De tandarts is een tijd bezig geweest, maar vullen was nog mogelijk, met de verwachting dat de kies nog een paar jaar mee kan gaan. Een gevulde kies vind ik toch prettiger dan een kunstgebit.

Deskundige en klantvriendelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig en gericht op de patiënt

Behandeld door dr schiller

prima ontvangen en behandeld

Implantaat was losgeraakt; kan natuurlijk niet en is snel gerepareerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb voor de tweede keer deze tandarts met ‘n Duits accent.Deze mevrouw denkt goed met mij mee,ze vroeg hoe gaat het met je gebit waarop ik zei dat bij het spreken mijn plaatje er wel eens uit wil gaan,waarop ze zei dat ze ‘n betere oplossing voor dit probleem hebben .Ze legde helemaal uit wat het voordeel van dit probleem is. Ook de assistente hoorde dat ik zei,dat mijn gebit al heel wat geld had gekost, vertelde dat ik toch goed verzekerd was en bij deze verandering in mijn gebit het niet zo veel aan eigen bijdrage moest zijn in de kosten.

Deskundig Team

Mijn verstandskies moest worden getrokken door Chirurgisch Tandarts . Ben oude man heb al bovengebit en kies zou daar tegen gedrukt kunnen worden zodoende . Afspraak zo geregeld. Zag er wel tegenop . Maar was zo gepiept . Verdoving tand getrokken en netjes weer gehecht . Vlot en snel verlopen . Deskundig Team . Prima .

tevreden

Goede comunicatie sfeer goed.

Hygiënisch en zorgvuldig. Bovendien vriendelijk

Vakkundig en communicatief

altijd goed geholpen

altijd goed geholpen

Die zijn prima

Zie mijn vorige antwoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd maken ze tijd voor je ivm pijn goede service en vriendelijk personeel

?

?

Prettig

Korte wachttijden, prettige omgangsvormen.

Zeer vriendelijk en klantgericht

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend naar mogelijkheden.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.