vriendelijk, meedenkend, probleem oplossend

dirk heeft mij behandeld. ik weet niet zijn achternaam, dus gok

zeer goed!!

Bij binnenkomt is er een vriendelijke receptioniste waar je voor al vragen omtrent de praktijk terecht kan. De tandarts is ook heel vriendelijk, legt alles goed en duidelijk uit. Goed uitziende en verzorgde praktijk, geen nare geurtjes ofzo.

Het was snel klaar

Toen we aankwamen rijden stond de parkeerplaats helemaal vol. We waren optijd aan de beurt en de behandeling was snel voorbij. In Diessen was het wel veel makkelijker, maar de tandarts is hetzelfde gebleven.

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk, snel en Altijd wordt je op je gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De beste mondhyhgieniste die ik ken!

Carlone Fennema, werkzaam bij Samenwerkende Tandartsen T-Z, is inmiddels enkele jaren mijn mondhygiënist. Zij is de beste mondzorgspecialist die ik ooit heb gehad. Zij verstaat haar vak bijzonder goed, heeft bijzonder sterke sociale vaardigheden, is begaan met haar cliënten en zet zich in voor mondzorg aan jonge mensen voor wie dat niet vanzelfsprekend is. In een woord: een top professional!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en altijd vriendelijk

Goed , keurig, prima nette mensen ,kundig. Wel iets meer parkeer plaats aub

Keurig nette mensen,kundig. Zo als ik ook gewend was bij ons in dorp Diessen, duidelijk afspraken Alleen wel meer parkeerplaatsen a.u.b. als je van buiten Tilburg komt Valt het niet mee vlug een plaats te vinden

Zeer goede ervaring

Snel en goed geholpen

Snel, vreindelijk en efficiënt

Nog nooit eerder een prikje gehad tegen de pijn: in dit geval toch heel erg fijn advies!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd goed geholpen.

Goede tandarts, fijne assistente.

Smile

Na jaren kan ik weer een leuke lach laten zien. Geweldig geholpen.

korte wachttijd

Werken goed volgens afspraak

Ik vind alleen als je behandeld bent en je wilt aan de balie een nieuwe afspraak maken er vaak rond het middaguur of vrijdagmiddag er niemand is

goed geholpen

goed geholpen, en netjes op tijd,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een fijne ervaring !

Het was voor mij de eerste keer, dat ik bij jullie kwam. na een afspraak gemaakt te hebben. Het was een vriendelijk ontvangst, en het verliep allemaal soepel. Na mijn bezoek bij de eerste tandarts , haalde hij nog een arts erbij om te kunnen beslissen. Ik heb nu een afspraak 8-01-2024 en dat zal zeker goed verlopen. Ik heb er de volste vertrouwen in. Mvg. Jeanne van de Ven

Snel, professioneel, efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had veel last van tandpijn en na een telefoontje om 8.15 uur kon ik al om 11 uuur terecht en is mijn probleem meteen opgelost. Heel goed

uitstekend

gemoedelijke omgang en kundig behandeld

Rustige, vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben prima tevreden over de dienstverlening

De mondhygieniste is uitermate vriendelijk en kundig.

Tandarts prima

Ervaring met de tandarts Betania en assistente Carla prima, maar telefonische bereikbaarheid en vlakbij parkeren is veel aan te verbeteren.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Ook al is mijn ervaring steeds positief, ik vind het wel jammer dat er zoveel wisselingen zijn; steeds weer een andere tandarts.

Beter!!

Beter geholpen als alle andere jaren Simone en assistent verdienen n pluim!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijke mevrouw ( mondhygiëniste)

Ook de receptie is aardig Weet de naam van de mondhygiëniste niet maar jullie kunnen zien bij wie ik ga, ze is super!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ontvangen super werk geleverd

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.