Kundige mensen

Geven goede informatie en leggen de behandelingen goed uit!!

ervaring was goed

het was goed

Efficiënt

Strak georganiseerd, goede behandeling

Stukje van tand afgebroken, snel en vakkundig opgelost

Stukje van tand afgebroken, snel en vakkundig opgelost

Correcte persoonlijke aandacht

Er wordt tijd genomen, vragen worden beantwoord, prettige bejegening

Gewoon goed

kennismaking, en behandelplan bekeken veder nog weinig gedaan

Goed, ik was snel aan de beurt en ben goed geholpen

Goed, ik was snel aan de beurt en ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandartsen en assistenten ,ze denken altijd mee

Heb al verschillende tandartsen gehad en ze zijn allemaal even bekwaam en aardig.

Uiterst tevreden

Zowel tandarts als assistenten komen professioneel, geruststellend en klantvriendelijk over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed en vakkundig geholpen.

zij heeft het zorgvuldig en goed gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn behandelteam en goede communicatie

Enig nadeel is beperkte gratis parkeergelegenheid bij praktijk

Vakkundig en ontspannen

Vriendelijk geholpen

Allemaal even vriendelijk en goed advies gekregen.

Was prima

Ik was bij mijn eigen tandarts behandeld

Altijd goed

Echt professioneel en vriendelijk

Ik ben echt me tevreden en ben ik echt blij met behandeling en ik heb 100% vertrouwen. 10 punten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede ervaringen mee en vriendelijk

Het is mij zeer goed bevallen

Zie onderstaande

Vlot geholpen werd wel veel gepraat onder de behandeling door tandarts en collega

Super tandarts!

Sinds een jaar of 2 mijn huidige tandarts, helemaal top! Kundig, vriendelijk, meedenkend en humor.

Erg tevreden

Hele vriendelijke en bekwame medewerkers!

Tevreden

Werkt nauwkeurig naar mijn mening .

prima zorg

voor de behandeling van een afgebroken tand zijn vervolgafspraken gemaakt

Snel en vakkundig

Binnen een dag na mijn telefonische melding was mijn losgeraakte vulling weer gerepareerd. Mooi geregeld !

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.