wel oke

snel geholpen maar afwerking duurt wel heel lang ( 5 weken ) wortel kanaal behandeling heb 0ngeveer 4 paracetamol nodig om het een beetje uit te houden

correcte snelle behandeling met duidelijke uitleg door mondhygieniste

correcte snelle behandeling met duidelijke uitleg door mondhygieniste

Vriendelijk en kundig.

Gewoon prima, goed overleg, klantvriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele behandeling met oog voor de menselijke maat.

Zeer goede behandeling, ben tevreden en graag tot over een half jaar.

Heel erg blij

Ik was door wat pech een kwartier te laat, maar de kaakchirurg was erg vriendelijk! Hij heeft denk ik ook een zeer goede ingreep uitgevoerd, want ik heb heel weinigg last gehad.

Fijn ontvangen

Ben tevreden over de mondhygieniste

Deskundige hulp.

Prima hulp, wel was er al een uitloop van een kwartier, (afspraak om 8:55uur) dit kan incidenteel zijn, maar ik had dit graag geweten van te voren, als ik binnenkom. Verder is het parkeren een probleem, te weinig parkeerplaatsen.

Perfect!

Alles op tijd, de artsen zijn super! Vooral die duitser

Prima geholpen

Vriendelijk personeel en prettige behandeling door behandelaar 38000204

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben hier een aantal jaren geleden gekomen met een ontstoken wortelkanaal en een verwaarloosd gebit. Ondanks de vele bezoeken en de algehele hoge kosten van de tandarts in nederland, ben ik zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ons eerste bezoek aan De samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid is ons prima bevallen

tevreden

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kan alleen maar positief zijn.

Ik ervaar deskundigheid en daarnaast een hele prettige benadering als mens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en vriendelijk ontvangen, kundige tandarts

Het blijft een stuk onpraktischer (en meer reistijd) dan de opgeheven tandartspraktijk uit ons dorp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Stukje tand was afgebroken, is snel gemaakt.

Nn

Nn

Vriendelijk en efficiënt

Altijd vriendelijk naar mij en de 2 kinderen. Een professionele behandeling met een menselijke toon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige tandartsen meer veel aandacht

Kundige tandarts en mondhygiëniste die de tijd voor mij namen en ook regelmatig even rust namen zodat ik kan slikken. Ook werd er tekens verteld wat ze gingen doen.

Hele fijne tandarts.

Een hele fijne praktijk. Afspraken zijn zo gemaakt. Ze overleggen wat ze gaan doen. Ze zit geen uren in de wachtkamer omdat ze uitlopen.

super

fijne rustige behandeling gehadt en kundig was ze dus geef ik de hoogste score.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede deskundige hulp zonder haastwerk

Nam tijd voor de behandeling en gaf duidelijke uitleg over eventuele verdere behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel ontvangen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Graag rustgevende muziek in de wachtruimte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts, kundig en goede uitleg

Vriendelijke tandarts, kundig en goede uitleg.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.