Goede behandeling, jammer dat je nogal eens een andere tandarts krijgt.

De laatste 2 jaren heb ik 3 tandartsen gehad. Ervaar ik niet als prettig .Gelukkig geen verloop bij de mondhygieniste. Over haar ben ik zeer tevreden. Wat betreft de mondhygieniste deze heb ik inmiddels enkele jaren. Hierin zit gelukkig niet veel verloop. Over haar ben ik erg tevreden.

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

tot nu ben ik alleen op gesprek geweest

ik geef een 5 voor nu omdat ik wordt op 19 dec behandeld

Prima vakmensen

Al jaren tevreden. De orthodontist is alleen op te weinig dagen beschikbaar, mijn zoon moet altijd schooltijd missen voor zijn afspraken, daarin is weinig flexibels mogelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super leuk en fijn om te zijn voor gezonde gebit

Super leuk en fijn om te zijn voor gezonde gebit Wel echter parkeer probleem regelmatig ver parkeren. als dat ook dichtbij geregeld zal worden zal het perfect zijn

Goede ontvangst en behandeling

Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg duidelijke uitleg over alle handelingen. Veel zorg voor de klant.

Vlotte en prettige ervaring

Mijn afspraak van 20 november verliep vlot en precies volgens de afgesproken tijd. Ik werd op een prettige manier ontvangen. De controlebeurt verliep vervolgens soepel. Dank hiervoor. Moet er een eindje voor fietsen, maar bewegen is best gezond en heb het er voor over. Ik weet niet zeker of ik de naam van mijn behandelende arts nog ken, maar ik had deze in de praktijk van Diessen ook en dat beviel mij uitstekend.

okay en met zorg

De naam staat niet in de afspraken mail, het was ? de mondhygieniste/assistente. Helaas hoorde ik daar pas ter plekke dat de afspraak met de tandarts niet door ging, vanwege ziekte.

Kundige en vrolijke mondhygiëniste

Ik ben altijd tevreden na een behandeling bij mijn mondhygiëniste. Volgens mij heet ze Behiye. Ze is vriendelijk, geïnteresseerd, gaat niet ruw te werk en zorgt ervoor dat al mijn tandsteen weg is zodra ik jullie praktijk verlaat en dat mijn mond weer fris is en voelt.

mooie op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ontzettend fijn geholpen door de mondhygiëniste en duidelijke uitleg gekregen

Zeer positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes , kies getrokken,had wel de tang voor kinderen,was te klijn ???

Goed en netjes geholpen, wel 10 minuten later dan afspraak.

Vriendelijk..

Snel en vakkundig…..

Goed gesprek gehad.

Voor eerste ker tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Precies op tijd opgehaald door Margot een gezellig praatje om kennis te maken en daarna prima gebit gereinigd, tip gehad welke stoker en hoe ik die moest gebruiken

redelijk, erg onpersoonlijk

-laatst kwam ik op controle bi de tandarts. Mijn eigen bleek niet aanwezig. De vervanger keek vreemd op toen ik naar de reden vroeg. -0nlangs bij een bezoek aan de mondhygieniste, bleek mijn bekende gezicht niet meer beschikbaar, maar ook daar moet je vragen waarom een nieuw persoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was not the best experience this time.

Better to call to find out what occurred. There's not enough text allowed in this box to explain it here. I've been a patient with you many years no complaints. But this was just not ok. Though I walked out trying to be civil and remain calm. I'm likely to not return for my routine maintenance after this.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts , goede uitleg en begeleiding

Fijne ontvangst. Goede uitleg en geruststelling. Heel vriendelijk

Deskundig

Snel en deskundig behandeld. Enkel niet ingelicht dat er kosten zijn verbonden aan het opstellen van een voorstel kostenberekening implantatenbehandeling.

Prima tandartsbehandeling, geduldige tandarts

De tandarts krijgt van mij een tien. De parkeerruimte en de telefonische bereikbaarheid zijn ondermaats. Ik kreeg een sms-je dat het tijd was voor een controle met het telefoonnummer maar stond 2 x erg lang in de wacht. De derde keer kreeg ik iemand aan de lijn en zij reageerde bozig dat ik iets over de lange wachttijd zei terwijl me dat voor hun toch echt een verbeterpunt lijkt. Omdat mijn vulling eruit was kon ik binnen enkele dagen terecht bij een andere tandarts. Zeer kundig, legde alles heel vriendelijk uit. Dat is mijn eigen tandarts (bij deze praktijk) ook dus ben daar super tevreden over. Parkeerplekken zijn er soms gewoon niet, ook niet in de omgeving, dus zette hem toch maar bij het bedrijf ertegenover op de parkeerplaats. Anders zou ik veel te laat zijn gekomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Nvt

prima;

behandeling prima; veel moeite met het vinden van een parkeerplaats

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige, duidelijke uitleg wat ze gaat doen.

Voor behandeling zou ik de praktijk aanbevelen. Alleen het parkeren is een ramp. Verder heb ik begrepen dat er voor orthodontie alleen woensdagochtend een afspraak gemaakt kan worden. Om die rede zou ik ook voor een andere praktijk kiezen waar je meer keus hebt.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.