Nagenoeg pijnloze behandeling

Ondergebit getrokken. Ging veel voorspoediger als verwacht. Nu dus alles tot rust laten komen zodat weer van alles gegeten kan worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed gastvrij duidelijk vakinhoudelijk zeer foed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben altijd angstig geweest voor de tandarts, maar ben afgelopen week bij de mond hygiëniste geweest en zij deed het zo fijn! Was helemaal ontspannen en angst is weg. Dankjewel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling werd vakkundig gedaan, persoonlijke omgang was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd de juiste advisering en behandeling

Dit keer was het een kleine ingreep te weten een rebase van zowel boven- als onder prothese. In de onchtend brengen en in de middag weer ophalen. Ik ben zeer tevreden over deze behandeling en het voelt als nieuw. Geweldige medewerkers en een ambitieuze wachtruimte. Zeer gemakkelijke aanmelding in de aankomst hal. De gehele aankomsthal straalt rust en gemak uit.

Heb alles goed ervaren

Redelijk

De genen die mij heeft getrokken is vertrokken

Fijne samenwerking

Fennema stelt je op je gemak ,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies snel weer prima gevuld

Snel en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn dat ik bij controle moment ook meteen behandeld kon worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima gegaan, ben erg tevreden

Prima gegaan

Zeer prettig

Met mijn dochter geweest, ze stelde haar goed op haar gemak en waren heel vriendelijk.

Makkelijk geld verdienen

Tandarts doet niks meer. Alleen een beetje kijken Er wordt niets meer schoon gemaakt alleen een beetje prikken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima tandartsen alleen lange wachttijd ondanks tijdafspraak

ontspannen

Altijd wordt er gewerkt in een ontspannen omgeving en met zeer veel gevoel, vooral naar de patient toe. Zeer vriendelijk personeel. Ik ben erg tevreden.

Heel vriendelijk geholpen

Vriendelijke tandarts en dat scheelt een stuk als je enorm opziet tegen een bezoek aan de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts was aardig en volledig

was heel rustig en meegaan met mijn dochter van 5. een fijne ervaring

Prima geholpen.

Mooi pand maar te weinig parkeerplaatsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Begrijpelijke uitleg van standenstoker en tandenragers

Ik heb goede ervaring bij mondhygiëniste Caroline Fennema

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en super snel geholpen

Ik heb amper in de stoel gezeten. Even controle en klaar!

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk

grondige controle, duidelijke toelichting

Fijne behandeling. Vriendelijk. Meteen aan de beurt. Duidelijke uitleg.

Heel fijn en rustig

Ik ben heel tevreden over het bereik en de behandeling .

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.