Goed en goed verzorgd

geen gaatjes dus goed

Als ik klachten heb laat ik het wel weten.

Prima. Niets op aan te merken

Prima. Niets op aan te merken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed maar het blijft de tandarts!

Voorheen was de praktijk in Diessen en dat voelde vertrouwd. Was ook praktischer qua afstand. Maar ja, tijden veranderen en je gaat daarin mee. Mijn eerste bezoek aan deze praktijk was naar mijn ervaring veel minder. Ik geb denknik 10 seconden in de stoel gelegen en was al klaar. Ook het ontvangst was wat minder. Eerste keer, aanmelden met een zuil wat niet meteen goed ging. Bij mn tweede bezoek was mijn ervaring beter omdat ik de mondhygiëniste (helaas weet ik haar naam niet) bezocht die ik in Diessen ook al had, toch meer dat vertrouwde gevoel. Een aardige vakkundige vrouw, een fijn mens! Maar het blijft 'de tandarts' en dat is nooit echt fijn om daar naar toe te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rekening al binnen terwijl behandeling nog moet

Ik ben voor een controle geweest op woensdag en moet nog terug voor een behandeling en reinigen. Nu heb ik op zaterdag een rekening per post ontvangen en daar staan tot mijn verbazing alles al op, dus ook wat er nog moet gaan gebeuren in December Rekening is dus al binnen terwijl behandeling nog uitgevoerd moet worden. Dan ten tweede iemand die angst voor de tandarts heeft wil niet terug hoeven te komen voor reiniging. Bij mijn vrouw haar tandarts doet de assistente dat en dan komt de tandarts pas.

Snel aanmelden, vriendelijke mensen

Aanmelden via de aanmeld zuil, verwezen naar wachtruimte boven. Hier aan tafel gezeten en wachten tot ik werd gehaald. Ik werd bijna 20 minuten later gehaald dan mijn afspraak was.

Klantvriendelijk , accuraat prima bedrijf

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

niet bang van de tandarts

ik ervaar altijd een vriendelijk ontvangst. en altijd een goede uitleg over hoe het beste mijn tanden moet verzorgen. blij mee

Te grootschalig

Ik vind het er niet op vooruit gegaan. Heel onpersoonlijk als je binnen komt. Voor een behandeling moet je na controle nog een keer terugkomen, wat voor ons een eind rijden is. Parkeerplaats is er nauwelijks.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, kundig, en vriendelijk

Fijne tandarts. Ze is kundig en vriendelijk. We werden op de afgesproken tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandelingen uitstekend, wachttijden wat aan de kansen kant

Behandelaren werken uitstekend en communiceren prima. Maar doordat ik bij de eerste behandeling later naar binnen mocht en deze langer uitliep dan normaal wwrd de volgende wachttijd ook langer, wat de behandelaar bij binnenkomst ook beaamde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en snel geholpen door de beide personen.

Geen opmerking.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Grote praktijk....wat onpersoonlijk; schrikt wat af.

Voorheen aangesloten bij kleine praktijk te Diessen waar men. naast de bekendheid met mijn gebit, ook bekend én geïnteresseerd was in mijn persoon en persoonlijke situatie. Nu toch meer het gevoel dat ik "naar de fabriek" ga !! En tja .....dat parkeren bij jullie...??!!!

Niet goed

Niet kunnen afspreken voor mondhygiënist samen met tandarts-afspraak, zit al half jaar volgeboekt. En te weinig parkeerplaats.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

dat zij klant vriendelijk zijn

dat zij de dag van een afspraak nog even een bericht sturen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak en behandeling mooi op afgesproken tijd en prettig geholpen

Mijn ervaring is goed en prettig geholpen. Zoals al bekend is blijft echter parkeren een probleem.

goed en vriendelijk

zit meestal langer in de wachtkamer dan in de tandartsstoel, maar je wordt wel gemoedelijk begeleid/

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkers en een goede behandeling.

Geen commentaar

Goede uitleg gehad

De assistente was zeer vriendelijk en stelde mij gerust voor de behandeling ,de tandarts was ook zeer vriendelijk en vertelde wat hij precies ging doen

Vriendelijk en duidelijk.

De afgesproken tijd.Correct en goed, zeer professioneel behandeld door de tandarts en assistente. Vriendelijk en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen vriendelijke tandarts en assistent ik weet niet hoe ze heet was de eerste keer vul zomaar wat in bij de onderste vraag

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Victoria heeft me zeer goed geholpen. En ze neemt de tijd om alles goed te controleren

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Netjes geholpen

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.