Het tempo zat er goed in

Keurig netjes op tijd geholpen (wat vaak anders is), heldere uitleg en snel weer klaar.

Vriendelijke bejegening Duidelijke instructies Kundig behandeld

Orto afspraak

Ondanks de röntgenfoto ed bij de organisatie waren we binnen n half uur klaar! Chapeau!

Vriendelijke en adviserende tandarts

Ze was vriendelijk en adviseerde verschillende dingen

voldoende

Ik had een afspraak bij de tandarts want de mondhygiëniste kon niet ingepland worden. Mijn tandarts heeft toch even de lelijke plekken verwijderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle behandeling en mooi op tijd

Naar de tandarts gaan zal nooit mijn hobby worden maar door de vriendelijke en voorzichtige behandeling viel t reuze mee

All good

Doctor very nice

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling wordt op een positieve manier gedaan.

Fijn behandeld !

Goede ervaring gehad !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het enige punt was het parkeren een ramp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de tandarts uitlegt goed.

is goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne en prettige ervaring warbij assistente en tandarts rust uitstralen

Altijd een vriendelijk ontvangst en wordt er interesse getoond. Zowel assistente en tandarts leggen goed uit wat de behandeling inhoudt en wat ze precies stap voor stap doen. Na de behandeling wordt altijd gecheckt hoe ik me viel, hoe de behandeling was en of ik nog vragen heb. En het gaat altijd vlot!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

It was great. Clear and fast.

Personel was kind and everything went smoothly.

Deskundigheid

Prettig omgang, Deskundigheid, Duidelijk Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kijk met je mee om zo snel mogelijk de afspraak en behandeling te krijgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot, vriendelijk en vooral deskundig behandeld.

Vlot, vriendelijk en vooral deskundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima mondhygieniste en tandarts. Duidelijke uitleg. Ik vind het alleen erg jammer dat ik de afgelopen jaren diverse mondhygienistes en tandartsen heb gehad. Daardoor bouw je niet makkelijk een band op.

Goede ervaring

Alle mensen die er werkzaam zijn zijn vriendelijk opgeruimd en geduldig. Ben er erg blij mee. Ook de mondhygiënist is ontzettend goed

Goede behandelingen

Vriendelijk personeel , goede kwaliteiten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling goed verlopen en korte wachttijd

Vriendelijk ontvangst

Snelle afspraken, en kundige behandelingen.

Vriendelijk deskundig luisteren

Als boven staande

Gehaast

Ik snap het efficiënt georiënteerd business model, maar het geeft wel een onpersoonlijke en gehaaste indruk. Als autist vind ik het fijn als er een rustige en kalme sfeer gecreëerd wordt. Wellicht moet ik ook nog wennen aan de nieuwe manier van werken, hiervoor heb ik heel mijn leven bij één en dezelfde tandarts gezeten. De praktijk geeft daarnaast wel een professionele indruk en heeft denk ik een breed aanbod aan specialisten.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.