Netjes en bekwaam

Vriendelijke benadering en vakkundige behandeling

Vriendelijke benadering en vakkundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon snel terecht en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en ze legde alles vakkundig goed uit.

Mijn ervaring was, ik stond een beetje versteld dat mijn tandarts vertelde dat mijn boven vreem nog goed was. Maar de vreem is al meer dan 8 jaar oud en ik heb ook regelmatig last van een ontsteking bij mijn gehemelte door de beugel die daar tegenaan drukte. Maar daar had ik zelf de tandarts niet over geïnformeerd. Dacht dat de tandarts dat zelf wel zou zien. Dus ik rade mijn tandarts zelf aan dat ik graag een andere boven beugel wilde. Maar voor de rest is de tandarts vakkundig en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Positief

is goed

is goed

Vakkundig

Ik ben altijd gespannen als ik op de tandartsstoel lig. Toch geef ik me graag over aan de kundigheid van de tandarts die ook haar uiterste best doet om met een goede voorlichting mij gerust te stellen. Die kundigheid waardeer ik zeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt prima op je gerust gesteld.

Men legt tijdens de behandeling even uit welke stap men gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb inmiddels al vaak een andere tandarts gehad, terwijl ik toch vooraf ieder half jaar een afspraak maak. Ik zou het wel fijner vinden om één vaste tandarts te hebben. Hierdoor zou ik ook niet weten wie mijn de laatste keer behandeld heeft. Het was in ieder geval een jonge vrouwelijke tandarts die het prima deed !

slecht

een poets beurt voor de tanden van 45 min en dan door de mondhygienist op de klok kijken of de tijd al vol is anders nog even doorgaan. 15 jaar lang duurde de poetsbeurt 15 min ik heb nooit problemen met mijn gebit, dit is de reden dan heel veel mensen tandartszorg niet meer kunnen betalen. de tandarts zelf deed gewoon goed haar werk en was binnen 5 min klaar.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Fijn geholpen.

Vakkundige behandeling

Netjes en correct geholpen

Goed geholpen en behulpzaam ook bij vragen of problemen…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was blij om snel geholpen te kunnen worden.

Het gaatje is weer dicht en ben heel blij dat we meteen ook een afspraak over een kroon hebben kunnen maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies en goede zorgen.

Mijn afspraak op controle halfjaarlijks verzet . Maar toch voor afspraak op nieuwe datum last van tand . Meteen toch nieuwe afspraak kunnen maken . En verder goed geholpen ook qua advies .

Deskundig en uitgebreid

Goede uitleg , gerustgesteld

Snelle reparatie vulling

Vulling was losgekomen tijdens op iets hards bijten. Gebeld en snel een afspraak voor het op te lossen.

Te zakelijk

Overgang van de ene tandarts naar de andere. Tandarts heeft aangegeven dat er op geen enkel vlak een oplossing is? Alleen een gebit (uitplaatsbaar) behoort tot de oplossingen. Tandarts heeft aangegeven dat hij ook twijfelt of er iemand bestaat die mij wel kan helpen. Ik heb dit jaar een burn-out opgelopen en dit is hard bij mij binnengekomen. Afspraak gemaakt om mijn tandsteen te verwijderen maar ivm drukte pas in december ingepland.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Behandeling mondhygiëniste is goed

Beetje raar daarzo met vervolgafspraak. De ene keer wordt t per mail bevestigd en andere keer niet. Is een service zeggen ze daar. Je doet dat wel of niet. Ben gewoon daar duidelijk in. Hun noemen t service ik zou t eerder klantvriendelijkheid noemen , kleine moeite lijkt me.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd snel en goed geholpen.

De manier waarop ik geholpen werd, gaf me veel rust. Mijn angst om naar de tandarts te gaan is daardoor veel minder geworden.

Lange wachttijd

Moest 20 minuten wachten op mondhygieniste. Geen enkele vorm van excuus of uitleg. Respectloos, want ik ben wel op tijd

Prima in orde

Goede communicatie, uitleg en vervolgstappen

Luisteren goed naar patiënt

Gewoon goed behandeld Fijn dat ze naar je luisteren

prima resultaat gericht

niet lullen maar poetsen

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.