Was controle

Afspraak was snel en effectief!

Geen angst meer!

Na jarenlang angst voor de tandarts hebben gehad ga ik nu met een fijn gevoel naar en weg bij de tandarts. En dit allemaal dankzij tandarts García en mondhygiëniste Yilmaz.

goede communicatie

Vriendelijke

Prettige ontvangst En een goede behandeling !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zou nooit meer terug gaan.

Kwam aan nergens geen plek om je tanden te poetsen. Was hier voor de eerste x en hadden nog niet eens mijn dossier niet eens gelezen. Lag daar in de stoel waren allemaal open ruimtes dus als je over buurman of vrouw of iets zou schreeuwen zou je het kunnen horen. Waren ook allemaal mannen met het plafond bezig zag het stof naar beneden komen dus niets was steriel. Uiteindelijk 2 gaatjes en kreeg een begroting mee van 731 euro nog wat. Mijn mening ga hier nooit naar toe klopt helemaal niets van.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Strakke afspraakplanning en prima behandeling

Zorgvuldige behandeling en goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Smorgens bellen vdm kies getrokken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en goed behandeld.

Goede tandarts

Victoria is aardig en kundig Jammer dat je bij de praktijk vaak niet kunt parkeren. Kleine parkeerplaats.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel bij de tandarts als de mondhygiëniste word ik op mijn gemak gesteld en geven ze aan wat ze gaan doen Ben nl bang vd tandarts Beide dames zijn voor mij goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Luisteren naar patiënt, duidelijke uitleg krijgen over eventuele foto's/ behandeling of advies krijgen. Bij eventuele keuze ligt keuze bij patiënt. Je wordt gezien! Afspraken via mail of SMS en een keurige herinnering paar dagen van te voren. Gewoon top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel netjes ontvangen en ook de behandeling.

Er wordt geluisterd wat er wordt gevraagd en geeft advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is positief heli’s wel 3 kwartier fietsen.

Het bezoek is goe gegaan. Wel zoals het gebouw ook strak en zakelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat het zo druk is dat het moei6is om een afspraak in te plannen.

Zoals altijd tevreden over M, Wauer

Meedenker, goede resultaten

Goede zorg

Vriendelijke mensen

Zeer betrokken Tandarts

Ik zeer goed geholpen er word goed advies gegeven als je een vraag hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne ervaring met de praktijk

Super tevreden over tandarts en mondhyg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat er gebrekkig Nederlands gesproken wordt met mondkapje

Ook vandaag met mijn dochter geweest maar geen moeite nemen om even rustig uit te leggen wat er precies aan de hand was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Volgens afspraak, op tijd, snel afgehandeld

Snel geholpen bij pijn.

Pijn aan een verstandskies. Dit was snel verholpen door hem eruit te halen. Dit verliep heel soepel

Snelle service!

Via een telefoontje kon ik dezelfde dag nog een afspraak maken en ik ben ook perfect geholpen!

Gewoon goed

Je gaat er niet voor je plezier heen,maar wordt er goed geholpen.

Snel en professioneel

Ik ben maar een paar minuten binnen geweest, alles was goed.

Zynep en Yvette zijn geweldig

Ik heb hele goede ervaringen met jullie . Mijn kind van drie is erg goed geholpen Yvette is een super coach en Zynep is echt zo goed met kinderen en ook met volwassenen bij haar voel je echt op je gemak

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.