Mijn zoon is tevreden!

Hoorde van zoon dat het goed ging.

Goede ervaring

Keurige herinnering voor de afspraak die gemaakt is. Na een ervaring met een tandartsenpraktijk aan huis van ruim 40 jaar tandarts Vromans. 1e cô bij hem, 2e cô. was hij vertroken? is het even wennen aan de klinische omgeving van een praktijk met zoveel tandartsen. 2e kennismaking was geweldig goed, en aangenaam. Goede behandeling en superaardige tandarts.. Dhr. Osman 3e contrôle was deze tandarts helaas weg, en kreeg een dame, ook supervriendelijk en correct, waar ik de achternaam niet weet, en de voornaam vergeten ben! Er wordt serieus naar het gebit gekeken en advies gegeven.

Goede service.

Leuke fijne en goede ebhandeling

Top, zoals verwacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een nieuwe tandarts en mondhygiëniste

Ik was wel zeer tevreden over de nieuwe dames. Het was voor mij een aangename verbetering.

Goede sfeer

Hartelijk ontvangst Deskundig Prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb bijna een half uur in de wachtruimte gezeten

Heb ineens een andere tandarts, en daar is niks over bekend gemaakt terwijl ik voor mijn huidige tandarts daar ben gekomen.Dat vindt ik ECHT niet kunnen.

Fijne tandarts en assistent

Prima geholpen! Lief en duidelijk naar kind toe. Fijne en duidelijke communicatie naar volwassenen.

Goed verzorgd

Goed verzorgt en behandeld

Niet aan te bevelen

Het personeel was erg vriendelijk maar de manier waarop naar mijn tanden is gekeken is veel minder. Bij mijn vorige tandarts werd het tandsteen verwijdert en mijn tanden gepoetst. Hier moet ik u voor naar n mondhygiënist dat me weer geld kost. Daar ben ik het niet mee eens. Ben 5 minuten binnen geweest. Ben benieuwd wat de hoogte van de rekening is.

Grote parkeerproblemen

Had liever in Diessen gebleven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer netjes en correct alleen jammer dat ik ruim 30 min moest wachten Zou ook handiger zijn als jullie een herinnering sturen dat we een tandarts afspraak hebben gelijk de behandelde tandarts er bij naam zetten zodat we het kunnen onthouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een professionele tand chirurg.

Goede begeleiding en vriendelijk

Goede begeleding en vriendelijk

Snel en goed

Alles was snel en goed.

Goede tandarts

Alleen te ver rijden

Aardige nieuwe tandarts

Wel erg jammer dat wij geen bericht krijgen, wanneer eigen tandarts niet meer werkzaam is in de praktijk. We zijn zonder bericht naar een andere tandarts door geschoven. De tandarts zelf was erg aardig.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Prettige sfeer.

Maak altijd afspraak om 8.15 uur omdat het dan niet uit kan lopen. Maar toch wordt het altijd later. Laatste keer 8.30 uur. Behandeling (tandsteen) is prettig, wordt regelmatig even gestopt om te kunnen slikken en gevraagd of het nog gaat. Ook wordt aangegeven wat ze precies aan het doen is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig , efficiënt klantvriendelijk.

Geen enkele reden om over te switchen naar een andere praktijk..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling gaat snel. Foto's snel gemaakt

Daarna naar de mondhygiëniste daar was iemand uitgevallen. Ik kon direct in haar plaats. De volgende dag nogmaals naar de hygieniste. Over een week wordt een gebitje aangemeten en een paar dagen later 4 tanden getrokken.Dus alles gaat super snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen bij vervanging van kroon.

Prima geholpen bij vervanging van kroon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen door aardig personeel

Ik ben goed geholpen door aardig personeel

Friendly, painless, and efficient

Great dentist--friendly and professional, very careful when doing cleaning with dental tools, and also quick

Prima tandarts!

Vakbekwame en uiterst vriendelijke mensen in deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige tandarts maar de afspraak begint nooit op tijd altijd te laat

Ik heb goede ervaringen met mijn tandarts. Ze werkt netjes en legt alles duidelijk uit. Alleen is de tandarts nooit op tijd. Meestal begint de afspraak 10 minuten te laat maar ik moet wel op tijd zijn.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.