Prima aandacht en goede adviezen.

Er was een stukje van de gebitsprothese afgebroken, na aangeven dat "happen" door mij niet als fijn wordt ervaren, was er goede begeleiding op dit onderdeel. Fijn dat de reparatie dezelfde dag nog klaar was.

Vlotte halfjaarlijkse controle

Mijn vrouw en ik hadden om 11:30 uur een afspraak. Precies op tijd waren we aan de beurt en na een kwartiertje stonden we na een vlotte controle weer buiten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en prettig geholpen bij minder fijne ingreep

Door vroegere ervaringen krijg ik snel soort kortsluiting bij dokter of tandarts behandelingen. Door kunde en manier van werken van tandarts Betania is het alsnog helemaal goed gekomen. Ben haar erg dankbaar!!

Zeer prettig

Vriendelijk, duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren. Netjes op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer netjes op tijd geholpen.

Ik word op tijd geholpen en indien nodig behandeld.

geweldig

Ik ben om op een fijne manier geholpen . Steeds stap voor stap benoemd wat ze gingen doen, na de behandeling duidelijke uitleg.

goed werk geleverd

Het gaf me een goed gevoel tijdens de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Simone heeft mij naar tevredenheid behandeld

Vanuit Diessen een end rijden en Parkeren is een ramp. Had in Diessen nooit gesloten mogen worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring met tandartsen en mondhygienisten

Goed.

Goede service! Alleen de lijst met tandartsen klopt niet. Ook de tand technicus kan ik niet vinden. Het laatste ben ik bij Bianca geweest en ik heb haar benadering/oplossing als zeer positief ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en vriendelijke tandarts en assistente

Tot nu toe heb ik alleen maar fijne ervaringen gehad bij deze tandartspraktijk :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts met goede assistente! Duidelijke uitleg over en tijdens de behandeling. Mis wel het smsje ter herinnering aan de afspraak! Hoorde dat dit uit kostenoverweging niet meer gestuurd wordt. Jammer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed met een tevreden verloop

Echt goed

Duidelijke communicatie Geduldig en zeer goed resultaat

Prima tandartspraktijk

Wel jammer dat we elke keer een andere tandarts met andere werkwijze en andere adviezen hebben. Dat maakt het wat onpersoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en duidelijke uitleg gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk vakkundig alles uitleggen Ben blij met mijn tandarts

Kil

Het enige vergelijk is 40 jaar bij mijn vorige tandarts, dit is meer een bedrijf waar omzet gedraaid wordt, zo beginnen ze met foto’s maken van je gebit die heel makkelijk opvraagbaar zijn bij mijn vorige tandarts maar daar wordt niet naar gevraagd omdat er dan geen omzet gedraaid wordt, zo komt het over. Nog diezelfde dag via mail mijn vorige tandarts opdracht gegeven om mijn gegevens per mail door te sturen en dan is alles in no time geregeld

Ben erg fijn geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Excellente, zeer vaardige en professionele Mondhygiene-behandelaar!

Al enkele jaren achtereen helpt Caroline, Mondhygiene specialist bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg, mij bij het onderhoud en de verzorging van mijn gebit. Zij doet dit op een excellente, zeer vaardigen en professionele wijze. Caroline is een top mondhygiene-behandelaar! ze heeft verstand van zaken, heeft een brede kijk om gebitsverzorging, denkt mee met de client en is op de hoogte van het laatste nieuws in haar vakgebied. Mijn gebit is werkelijk in uitstekende handen bij haar!

netjes en vriendelijk ontvangen

Keurig uitleg over mijn tanden ! en gelijk n afspraak voor n behandeling!!

netjes, vriendelijk, bezorgt.

Goede ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Huidige tandarts geeft me de zelfde vertrouwen als de tandarts Vromans

Helaas weet haar naam niet meer, maar wellicht kunnen jullie dot terug vinden in jullie systeem

Was goed

Geen probleem goed geholpen

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.