Goede begeleiding

Goede hulpvraag

Word altijd goed geholpen

Afspraak is vaak op tijd. Tijdens de afspraak worden er vragen gesteld waar het vorige keer over is gegaan, hierdoor krijg ik het gevoel dat er aandacht is voor mij. Tips worden op een vriendelijke manier gegeven, niet met een wijzende vinger. Er word besproken wat ik het beste kan aanpassen om mijn mond hygiene te verbeteren. Ook is er altijd ruimte om vragen te stellen, niet het gevoel dat er gehaast word. Zit sinds kort bij jullie aangesloten en ben heel erg tevreden.

Very swift and friendly

Fast, friendly and great service!

Sympathiek en persoonlijk behandeld

Goede uitleg over de situatie van het gebit en beste mondhygiëne. Aardige tandarts en assistent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, maar slechte parkeer mogelijkheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en deskundig geholpen door viktoria

Een onvergeetelijke avond!

Tandarts bezoek vind ik altijd al spannend, maar wat er in de laaste bezoek is gebeurd kan ik echter niemand aanraden. Ik twijfel of ik nog in die stoel kan zitten! Van begin tot eind moet ik wel zeggen dat de tandarts rustig is gebleven, hij doet gelukkig ivm met mijn angst of misschien door zijn ervaring de handelingen altijd heel snel. Op het eind van mij. Wortelkanaalbehandeling heeft hij een rontgenfoto moeten maken. Voor het eerst in mijn leven heb ik dat zelf met mijn duim in mijn mond moeten vasthouden. Normaal wordt dat in een geel plastik houdertje geplaast. En nadien hangt dat in je mond zodat ze een rontgenfoto kunnen maken. Toen het eenmaal klaar was is dat kleine plastik "folie" in mijn keel blijven plakken! Ik schrok me dood. Met alle angst dat mijn keel dus dicht zal met dat plastik heb ik me overeend gehaald en heb mijzelf na paar keer hoesten en met wat slijm dat met moeite eruit gespuugt. Ik hield me vrij rustig op dat moment wist niet hoe ik mijn gevoelens moest uiten. Ik huilde van binnen bibberde van de spanning toen in eenmaal in de auto zat. Had op dat moment maar eens wens. Dat ik veilig naar huis kon gaan. Ik heb een vervolg afspraak maar ik twijfel of ik dat echter wel of niet aankan. Heb een enorme inpact op me gehad. Ik verwacht een excuces en een tegemoetkoming.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aandacht met zorg voor de patient

De mondhygiëniste Caroline, controleert, geeft advies en stimuleert op een positieve manier om je huiswerk goed te doen met de juiste materialen.

Vriendelijke mensen.

Iedereen is vriendelijk, maar ik heb steeds een andere tandarts, dat vind ik niet zo prettig.

Ik ben uitstekend geholpen door de mondhygieniste

Ik ben uitstekend geholpen door de mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd weer vriendelijk te woord gestaan en goed behandeld.

Ik heb weer een goeie behandeling ondergaan zoals dat hoort ben er zeer tevreden mee. En altijd zeer vriendelijke ontvangst en stellen je gerust ook als je vrees voor de tandarts hebt.

Deskundige tandarts

Een goede uitleg over mijn gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze laten mensen zelf hun keus maken wat ze zelf willen doen

Weer goed

Fijne mensen,goede uitleg

Wat een fijne tandarts

Mijn huidige tabdarts is een lieve rustige vrouw. Ze legt alles rustig uit en overlegt over de behandeling. Ik hoef eigenlijk nooit lang te wachten. Prima ervaring dus. Enig minpuntje is de beperkte parkeergelegenheid

Netjes en gedegen

Netjes en gedegen. Er ligt geen leesvoer meer in de wachtruimtes, dat is wel jammer, maar je kunt natuurlijk zelf iets te lezen meenemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en snelle behandeling.

Vriendelijk ontvangen , duidelijke uitleg over de behandeling . Nieuwe afspraak gemaakt . Jammer dat er kaartjes meer zijn om de geprinte afspraak op te plakken .

Prettig

Behandeling volgens afspraak.

Mondhygiëniste heeft mijn implantaten gecontroleerd en gepolijst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundigheid en vriendelijkheid gaan samen

Vanaf het moment dat ik binnenkom, word ik vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Bij mijn tandarts word ik goed geholpen, duidelijk uitgelegd wat hij gaat doen. Hij doet ook suggesties voor de toekomst. De uiteindelijke beslissing daarvoor ligt bij mij.

Uitstekende service en kwaliteit

Je wordt heel goed geholpen, er wordt een tijd en aandacht besteed aan je en altijd paraat tijdens spoedzaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ben goed ontvangen en de uitleg was ook prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed uitleggen wat er gaat gebeuren

Fijne mensen, heel goed geholpen, ben heel tevreden. Bedankt ben blij met het resultaat.

Tevreden

Ik ben tevreden

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.