Tevreden

Werkt nauwkeurig naar mijn mening .

prima zorg

voor de behandeling van een afgebroken tand zijn vervolgafspraken gemaakt

Snel en vakkundig

Binnen een dag na mijn telefonische melding was mijn losgeraakte vulling weer gerepareerd. Mooi geregeld !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd starten is een vak

De eerste patiënt van de dag zijn om 8.15 en pas om 8.29 binnen geroepen worden... als wij 5 minuten te laat zouden zijn, ben je de beurt kwijt. En het kan in dit geval niet liggen aan uitloop bij andere, dan zou er nog wat begrip vanuit mijn kant zijn.. jammer dit. Daarnaast het contact kwijt nu ze in de nieuwe locatie zitten, zonde.

Zeer tevreden.

Mijn afgebroken vulling ik snel en goed gerepareerd. Erg tevreden met het resultaat.

Prima behandeling

Fijn op tijd en deskundig geholpen!

Ik ben goed geholpen.

Ik had een stukje van mijn kies afgebroken. De tandarts heeft een nieuwe vulling aangebracht. Ik ben goed geholpen.

Binnen 5 minuten in en uit

met een schoon gebit en een goed advies. Fijn dat een afspraak systeem ook werkt op afspraak en niet zo krap wordt gepland dat je alsnog lang moet wachten.

Heel goed werk.

Heel prettig

Kundige arts, die alles goed uitlegde.

Gewoon goed

Mrs Schille is een aardige en voorzover ik kan beoordelen kundige tandarts. Neemt ook de tijd om met je door te spreken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Korte wachttijden en vriendelijk personeel

Ik werd snel geholpen en iedereen stond me netjes te woord.

heel goed

heel goed

Denkt mee

Ik moet een ingrijpende ingreep laten verrichten heel fijn dat de tandarts meedenkt op financieel vlak

Goede zorg .

Professioneel bezig . Goede zorg .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts. Goede uitleg wat ze gaat doen. Haar naam staat niet in het lijstje. Maar heeft een Duits accent

Aardig, duidelijk, zachtaardig

Alles prima

Zoals het hoort....ga zo door!

Ik ben goed geholpen

Ik was zo aan de beurt, hoefde niet lang te wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en vriendelijk geholpen.

Er brak een stukje tand af, maar ik kon meteen de volgende dag komen en werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Fijn personeel

Behulpzame mensen

Ga zo door

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en hij was heel vriendelijk

Het was een goede ervaringen. Het voelde wel alsof het allemaal snel moest. Maar ervaar het desondanks wel als een fijne ervaring de tandarts was heel vriendelijk en legde alles goed uit. Ik heb nog wel wat vragen maar daar bel ik maandag voor dus ben benieuwd hoe dan mijn ervaring is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts prima, afspraakgedrag minder, prothesebehandeling negatief

Niet leuk als de afspraaktijd wordt veranderd zonder dat je word geïnformeerd. Dan ben je veel te vroeg en moet je lang wachten. Als dan ook de prothese niet helemaal goed is en je moet zelf naar Excent dan word je daar niet blij van.

Prima geholpen

Goed advies en gebit weer op orde en netjes verzorgd

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.