Professional een vrendelijk

Te veel pijn.

Toen ik thuis kwam, had ik twee ingescheurde mondhoeken, een bult op mijn mond en een schram op mijn wang. De assistente trok de zuigbuis veel te hard naar buiten. Zelfs met twee verdovingen was het zeer pijnlijk. De verdovingen waren drie uur later nog niet uitgewerkt. Ook merkte ik, dat er een stukje tand af was gegaan. Daar hadden ze niets van gezegd. Volgende keer vraag ik naar een andere tandarts (er zijn er daar meer). Hopelijk mag dat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke benadering en kundige behandeling.

Een vriendelijke benadering bij binnenkomst en de behandeling door zowel tandarts als assistente is kundig en daarbij goede uitleg en advies op ontspannen manier. Geen haastwerk, wat voor mij fijn is binnengekomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed uit gelegd dat ik op mijn achterste tanden ivm tandplak

De uitleg wat zeer duidelijk ivm het schoonhouden van mijn achterste tanden ivm tandplak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aanmeldservice werkt niet naar behoren

Apparatuur bij mondverzorging nog steeds niet op orde.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

jammer van de vele wisselingen

Wij zijn nu al geruime tijd bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg-Zuid, maar wij hebben nog nooit langer dan 2 of 3 jaar dezelfde tandarts gehad. Net als je een beetje vertrouwd raakt met je tandarts, is die weer weg en krijg je een andere. Net als met een huisarts vinden wij het prettig om langere tijd met dezelfde tandarts te maken te hebben. Hoe komt het toch dat het verloop onder tandartsen bij jullie zo groot is. Verder vinden we het ook niet zo prettig dat je van een wisseling van je eigen tandarts nooit door jullie op de hoogte wordt gesteld, terwijl dat toch een kleine moeite kan zijn. Je hoort het meestal pas als je een nieuw afspraak wilt maken voor een halfjaarlijkse controle. Raar is ook dat onze "nieuwe vaste" tandarts, niet in jullie lijstje hieronder wordt vernoemd. Tandarts Van Dongen. of werkt die inmiddels ook al niet meer bij jullie?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nette behandeling door arts en medewerker Netjes op tijd volgens afspraak

Goed en ontspannen

Ik ben zeer goed geholpen door mevrouw Yilmaz

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had een controle afspraak en voorheen werd mijn gebit gereinigd maar dat bleek nu niet meer door de tandarts gedaan te worden … moest een afspraak maken met de mondhygiënist….. maar daar kan ik pas over 2 maanden terecht vind dit niet echt klantvriendelijk

Prijs viel tegen !

Had niet zoveel zorg verwacht en schrok van de kosten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een jaar afwezigheid ontzettend goed geholpen

Heel prettige afspraak ik was een beetje angstig maar werd goed gerustgesteld en heb ook tips gekregen. Top

Snelle behandeling van een onverwacht probleem

Snelle behandeling van een onverwacht probleem

Alles is goed verlopen.

Prima tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Even gewacht en toen alle deskundige aandacht en zorg gekregen.

Prima geholpen

Na veel pijn in t weekend prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vervelend dat ik terug moest op de zelfde dag met nog meer pijn.

Ben in jullie bij jullie geweest. Toen horde ik de tandarts al zeggen bij deze kiezen een beginnend gaatje. In de gaten houden. Toen vroeg ik nog niet nu snel aanpakken. Nee hoor je komt in december weer dat kan wel. Op vakantie toch bij het gaatje een stuk kies afgebroken waardoor ik toch een zenuw ontsteking heb gekregen. Nu onnodig veel pijn gehad en onnodig op kosten gejaagd. Hier ben ik niet blij mee. Hoop dat jullie dat kunnen begrijpen. De tandarts van nu heeft me verder goed geholpen was invaller. Hoop in de toekomst beter en sneller te worden geholpen.

Ositief

Snelle en kwalitatieve goede behandeling

Prettige sfeer, deskundig personeel

Prettige sfeer, deskundig personeel

Klantgerichte en vakkundige behandeling

Vriendelijke ontvangst Prettige deskundige behandeling en adequate informatievoorziening

Controle

Moest op Controle komen, stond na 2min weer buiten... En ja hoor je mag 2 extra afspraken maken, verder nie geluisterd wat ik vroeg of iemand naar wilde kijken... Ik neem aan als je een controle hebr na 1,5 jaar dat er beter gekeken wordt en de punten die ik aan gaf.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Rustig

Je wordt gerust gesteld

Volmaakt

Erg netjes en correct behandeld met oog voor mij ipv blik op de klok gericht. Ik was bij de mondhygiëniste Ayce

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.