Goed in wat ze doen

Ze zijn vriendelijk en attent voor klanten

Vakkundig, vriendelijk, goed informatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede ervaring, behandeling tot dusverre conform afspraak

nabehandeling volgt nog (12-9)

prettige ervaring

Zag er erg tegenop om van een vertrouwde praktijk over te stappen naar de nieuwe. Maar het is mij heel erg mee gevallen. Dat geld ook voor mijn man.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een verwachte ervaring

Kwam om implantaten te laten plaatsen. Echter in kaak zat nog stukje van een wortel. Dat moest verwijderd worden. Op zich niks bijzonders zou je verwachten. Het was echter niet eenvoudig en het was boren, peuteren, frikken etc. Had idee, de kaak wordt eraf geduwd/getrokken. Is nu van buiten en binnen zeer beurs en vol met bloeduitstortingen. Het plaatsen van implantaten was daarentegen appeltje / eitje. Klopt ik heb er zelf voor gekozen en maak me ook niet echt zorgen. Hoop op goed herstel.

Weloverwogen geholpen

Ben net begonnen aan een traject.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed geholpen.

Tandartsen geven goed advies zodat je zelf kunt beslissen of je iets aan je tanden laat doen.

Helemaal TOP

Prima geholpen!

Snel

Heel snel geholpen

onpersoonlijk

De tandarts was zeer onpersoonlijk en behandelde me als een klein kind!

Aandacht voor mijn probleem

Niets was te veel moeite!

alles prima geregeld

goede service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

keurige ontvangst, korte wachttijd, snelle inspectie gebit.

1. 1e keer naar praktijk Tilburg. reistijd 2 x 20min. auto parkeren lukte gelukkig . 2. een gaatje gevonden. behandeling volgt in volgende afspraak. wederom reisje Tilburg. Waarom niet meteen (kleine behandeling) afwerken? Bij vorige tandarts gebeurde kleine behandeling meteen.

geweldige service

De behandelend arts was heel geruststellend.

Gewoon goed

Na jaren van steeds wisselende behandelaren nu al meerdere jaren een vast aanspreekpunt die mijn volste vertrouwen heeft,

Goed 2e keuze plan gemaakt en uitgevoerd

Bij het vervangen van slechte kies, Op verzoek een alternatief gezocht voor de dure brug oplossing. Na doorspreken accoord was nu de behandeling die een uur was. Maar zonder verdoving bijna pijnloos verliep. Maar het resultaat is erg goed en mooi.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben blij met mijn invalide parkeerkaart, anders word het krap

prettig dat je snel terecht kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed: Ik kan nu even niet beootdelen omdat ik binnenkort na lange tijd een behandeling krijg. Controles waren altijd goed.

Super geholpen

Vakbekwaamheid en snelheid waarmee de kwaal verholpen werd is perfecte

steeds wisselende tandarts

fijn dat in de vakantieperiode de jaarlijkse controle door iemand gedaan wordt, maar ik mis echt een vaste eigen tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het ging snel. Wel vind ik het vreemd dat ik ineens een andere tandarts krijg, omdat mijn tandarts weg is. Je wordt niet op de hoogte gebracht van de wijziging.

Gewoon goed

Goed, mooi op de tijd van de afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prpfessionele goed communicerende tandarts; kille receptie

Tandarts prima, professioneel, goede uitleg. Receptie ongeinteresseerd, reageren niet op een ‘goede morgen’ bij binnenkomst.

Altijd thuiskomen.

Na ontelbaar vaak bij jullie te komen voelt het als thuiskomen. Jaren lang bij emami. vandeweek bij een ander. Voelde als vreemdgaan. Ook zo voor assistent Carola.. dus de volgende x gewoon weer in de vertrouwde kamer. Haha

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.