duidelijke uitleg over mogelijke behandeling

Ik ben patiënt van Tilburg Noord en ben daar naar hier verwezen. Kwam hier voor een oriënterend gesprek over implantologie. Heb een begroting ontvangen voor een permanente brug, deze is een betere oplossing voor mijn probleem. Na contact met mijn verzekering zal ik melden wanneer de behandeling kan starten. De volgende punten zijn niet van toepassing voor mij omdat ik in Tilburg Noord ingeschreven ben.

Geen probleem gehad

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zijn zeer tevreden over behandeling en bejegening (Emami en Carola)

zie boven

Goede ervaring

Duidelijk

Er werd door de implantoloog tijd genomen voor uitleg. Dit was duidelijk

Goede mondzorg

Ik ben al jaren heel tevreden. De behandelingen worden fijn uitgevoerd, het contact is goed, ze denken echt met je mee en je loopt altijd blij de deur uit. Veel specialisaties in huis. Wij komen uit Berkel-Enschot en rijden er graag speciaal voor naar Tilburg-Zuid.

Alle problemen opgelost!!

Gewoon goed

Mijn eerste keer in deze praktijk en het beviel goed. Goede uitleg wat ze gingen doen en vlotte behandeling

Vriendelijke tandarts die meedenkt

Ik moest woensdag 9 augustus een vulling laten aanpassen. Normaal ben ik angstig bij de tandarts en doe ik een behandeling altijd onder verdoving. Ik heb dit met haar besproken en ze begon heel rustig aan de behandeling en het ging zo goed dat uiteindelijk ik geen verdoving nodig had. Echt een overwinning voor mij. Ik weet alleen niet meer hoe mijn tandarts heet... sorry.. ben slecht met namen. Ze was nieuw voor mij.

Fijne behandelaars

Was erg bang maar goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks de heftige ingreep een goede ervaring. Geholpen door zeer kundige mensen. .

Zie hier boven.

Zeer professioneel

Ik kom met gerusten gevoelens na hier toe.

Netjes behandeld

Deskundig vriendelijk snel

Deskundig vriendelijk snel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kort, duidelijk en kundige uitleg

Er wordt duidelijk verteld wat de situatie is en welke mogelijkheden er zijn om deze goed op te lossen.

slecht

kom voor een behandeling doorwezen vanuit de kaakchirurg en jullie bepalen ineens dat de behandeling niet nodig is

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

very nice people very nice service

very nice people very nice service

Niet al te best

1. Kies getrokken en 's nachts flinke bloeding 2.inmiddels 3 verschillende Tandartsen 3.2x Happen voor prothese (Frame) 4. Erg pijnlijke prothese, waardoor na enkele dagen terug naar tandarts 5. Na allerlei aanpassingen toch weer pijnlijk tandvlees 6. Kan niet normaal eten met prothese, waardoor dikwijls prothese uit 7. Prothese zit gewoon niet lekker en knarst 8. Rekening door CZ grotendeels voldaan. 9. Eigen bijdrage wordt dzz pas betaald wanneer prothese naar tevredenheid zit 10. In sep op controle

Fijn en kundig

Aardig personeel, zijn al bij de voordeur voordat ik de bel had bereikt, leuke tandarts, leuke mondhygieniste, leuke assistenten en nog kundig ook. Prima toch?

Erg goed

Het was een goede ontvangst van iedereen, bedankt

Snel geholpen.

Snel geholpen en door verwijzing naar chirugie.

Zeer vriendelijk en professioneel

Je zou zeggen dat iedereen schrik heeft om naar de tandarts te gaan,maar dat is echt verleden tijd, Er worden dingen goed uitgelegd met geduld . De behandeltijd is bij de een wat langer als de andere maar meestal ben je optijd aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, en op afgesproken tijd aan de beurt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en nette behandeling en controle.

zoals ik het al jaren gewend was, ook nu een correcte behandeling door de mondhygiëniste, die vervolgens ook een controle van mijn gebit heeft gedaan. Ben dus zeker tevreden.

Mijn ervaring is goed

Ik vind dat ik goed behandeld ben en mijn vrouw ook.Wijn er tevreden over. Groetjes

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.