Op tijd snel en efficiënt

Op het afgesproken tijdstip snel goed en efficiënt het gaatje gevuld. Ik blijf het zonde van mijn tijd vinden om 3 keer te moeten komen. Ik wil heel graag oortaan controle, tandsteen verwijderen en op voorhand 1 gaatje vullen inplannen. Zodat ik elk halfjaar maar 1 keer hoef te komen. Omdat ik bakker ben is er altijd wel een gaatje dat gevult moet worden. Ik heb geen verdoving nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte afspraak kunnen maken voor een 'verloren' vulling op de dag zelf (vrijdag) juist voor het weekend. Dankjewel.

Goede behandeling

Fijne behandeling door een zeer kundige mondhygiëniste!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was altijd veel te bang maar mevrouw Garcia stelt je gerust en vraagt steeds hoe het gaat.

Vriendelijk

Ik ga niet zo graag naar de tandarts of mondhygiënist altijd met knikkende knieën. Maar ik ben zo vriendelijk geholpen, de mondhygiënist stelde me op mijn gemak. Ze vertelde wat ze ging doen en gaf advies. Mijn bezoek is 100 % meegevallen. Ik ben geholpen door A Yilmaz.. super vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en prettige ervaring met victoria

geen opmerkingen

De ontvangst was zeer vriendelijk verder geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik mis toch wel het fontijntje met spoelwater na de behandeling.wat is er nu fijner dan lekker je mond spoelen na de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt door deze tandarts goed te woord gestaan.

Wordt goed te woord gestaan en de behandeling is goed . Schaam me nu daar ik haar naam weer vergeten ben , ze is van Spaanse afkomst. De assistent was ook correct en goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig op tijd is er mooi werk geleverd

Zijn als altijd prima

Afspraken worden netjes nagekomen

Afspraken netjes op tijd. Prettige ervaring met medewerkers en tandarts. Enigste minpuntje is het parkeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldige behandeling, duidelijk informatie en snel voor elkaar!

Zorgvuldige behandeling, duidelijk informatie en snel voor elkaar!

Is goed overgekomen

Er werd goed naar mijn uitleg over de klacht die ik had geluisterd .

netjes

Correct geholpen... stond ook zo weer buiten

Niks

Goed geholpen.

Netjes geholpen met goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer tevreden over mijn behandelende tandarts en de behandelende mondhyg. Had ik deze personen eerder als behandelaar gehad was de staat van mijn gebit waarschijnlijk een stuk beter geweest.

Prettig en vakkundig

Prettig en vakkundig

Oplichters,

2 minuten gesprek over klik implan advies, 25 euro rekening verzonden Op 17.08.2023 ik ben helemaal klaar met hun Umit cakan

Goed en fijn geholpen

Prettige ontvangst. Korte wachttijd. Aardige tandarts, goede uitleg

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik belde om een afspraak te maken omdat ik een probleem had met mijn gebit. Ik kon dezelfde ochtend komen en werd geholpen met mijn probleem .

Prima Tandarts

Prima behandeld alleen parkeren wel lastig

Vriendelijk

Gg

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.