Snel en vakkundig vriendelijk ontvangen en geholpen.

Prima.

Goede service.

Ik had mijn vulling eruit en kon gelijk dezelfde dag terecht om deze weer te laten maken. Super fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts staat open voor overleg en is deskundig

Dr. Wauer staat open voor de wensen van de cliënt. We zijn meerdere opties nagegaan voor een lastgevende kies. Uiteindelijk bleek trekken de beste. Gelukkig kon hij dat meteen doen en hoefde ik geen nieuwe afspraak te maken. Het is wel vervelend dat de wachttijd voor een afspraak lang is (twee weken). Ook lastig is het gebrek aan parkeerplaatsen, zeker omdat het pand door de ligging op een industrieterrein eigenlijk alleen per auto bereikbaar is.

goed behandeld

Afspraak op tijd. Vriendelijk Kundig, goede uitleg

Pijnloos

Snel en pijnloos geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

super goed, netjes en fatsoenlijk behandeld

de Turkse vrouw die mij behandelde is erg goed! ( A. Yilmaz )

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was heel bang eigenlijk, maar helemaal meegevallen.

Ondanks ik vooraf heel bang was voor het trekken van een kies en tand, is het mij alles bij elkaar meegevallen. Het heeft mij vertrouwen gegeven mijn gebit volledig te laten behandelen. Echt goed behandeld.

snel geholpen

Ik ben tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Victoria is zowel tandarts als mondhygiëniste. Prima behandeling!

Weet niet of ik de goede tandarts aangeklikt heb. Ken alleen haar voornaam Victoria Ben altijd uitstekend geholpen door haar.

Erg fijne tandarts

Viktoria vertelt rustig wat ze gaat doen en stelt je erg op het gemak. Vaardig en kundig. Leuke assistent ook!

Lieve tandarts en assistente

Met mijn tandarts angst wordt ik gehoord en begrepen. Tijdens het boren wordt hier rekening mee gehouden. Erg fijn, ondanks de behandeling niet prettig is.

Ik ben goed geholpen.

Ik ben goed en vriendelijke geholpen. De tijd werd genomen en dat is prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was de eerste keer op locatie tilburg zuid. Op zich prima. Vriendelijk personeel. Parkeren is een probleem daar.

Uitstekend !!!!

Deskundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik mocht snel komen. Meteen aan de beurt

Er was een stuk van mijn kies afgebroken. Dezelfde dag was het nog gerepareerd..bedankt voor de snelle service.

Goede tandarts

Goede tandarts alleen het parkeren daar is een grote ramp en jammer dat ik voortaan zover moet rijden om bij de tandarts te komen.

Nu okay

Ik ben over genomen van het klanten bestand van tandarts Vromans. Ik vind de praktijk te groot. Nu wel 2x dezelfde tandarts gehad. Leuke vrouw. Ik twijfel of ik op de goede plek zit.gezien ik een bange cliënt ben.

Fijn en snel geholpen

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad waarbij ik snel werd geholpen en daarnaast een duidelijke en rustige uitleg kreeg over de behandeling en alle opties.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het viel mee , de behandeling

behandeling: , waren 4 voortanden vulling , zag er tegenop, en was best zenuwachtig . maar ze hebben mij gerust gesteld ,dat het mooi zou worden . dat was ook zo , tandarts Wauwer en assitente , hebben het zonder veel pijn ,wel ,n traantje, en van de douche ,,, ben blij dat ik hopelijk nog lang mijn eigen tanden mag behouden

zeer professioneel

Goede ervaring en deskundigheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt er uitstekend behandeld

Tevreden

Voldoet aan verwachting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg en houden rekening met je gebreken

Goede ervaring

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.