Geen negatieve ervaring!!

Ben de naam vergeten!

Geebn

Geen opjerk8ngen,was op tijd, behandeling was naar wens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ploeg medewerkers met liefde voor het vak.

Vriendelijke medewerkers die allemaal hun best doen.Ik kreeg bij de halfjaarlijkse controle ‘n nieuwe tandarts voor de behandeling.Deze leuke dame met ‘n Duits accent vertelde mij dat tandarts Darweesh er niet meer werkte vanwege lange reistijd naar haar werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle afspraak en vriendelijke behandelaars.

Snelle afspraak en vriendelijke behandelaars.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne afspraak met het gezin

Nieuwe tandarts gekregen en de afspraak was heel fijn. Voor de kinderen was ze ook heel lief

Gewoon prima

Gewoon vriendelijk, goed en netjes geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hygiënische omgeving en vriendelijke mensen

Mijn eerste bezoek aan deze locatie heb ik positief ervaren

word vriendelijk geholpen

Slecht

20 minuten te laat binnengeroepen voor de behandeling. Na de behandeling werden de tanden en kiezen niet gepolijst wat in Diessen heel normaal was. Wat ik het kwalijkst vond, dat er geen gelegenheid geboden werd om mijn mond te spoelen dat heb ik beneden in het invalide toilet moeten doen ,zeer onhygiënisch.

Goed !

Positief. Ik was wat te vroeg. Waardoor er ruimte was om een tand reparatie meteen uit te voeren. Echt alle lof voor de tandarts en de assistente die mij geholpen hebben.

HEEL GOED

GOED

Goed.

Alles okay, een nieuwe tandarts, ben de naam kwijt van die mevrouw.

Goede vakkundig team

Fijne behandeling. Snel en vakkundig.

niets op aan te merken

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben kundig en vriendelijk geholpen door de mondhyg. Caroline

Ik ben dus onlangs niet bij de tandarts geweest. Dat is langer geleden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt naar je geluisterd

Je bent geen nummer, ze nemen je vragen ( angsten) serieus

Klantvriendelijk en kundig

Altijd prima geholpen.

Goed bereikbaar

Duidelijke uitleg en weinig uitloop

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen! fijne plek!, er is echte aandacht voor klanten, en ook nog is eerlijke oprechte met goede succes volle ervaren tandartsen! wat wil je nog meer.....

Wij werden goed geholpen

Deskundigheid is belangrijk !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer tevreden met hoe alles verlopen is…

Heel goed tegemoet gekomen, ook in contacten met het ziekenfonds. Ook over de behandeling heel tevreden…

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.