Ben zeer tevreden

Ben goed ontvangen en de behandeling was zeer goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor het eerst naar de mond hygiëniste viel mee wij zijn 67 en 64 vinden dit eerst niet nodig toch gedaan maar onze tanden waren goed en hoeven zeker niet om het half jaar terug. Vroeger deed dit de tandarts zelf veel fijner als nu. Ook vinden wij het niet fijn steeds een andere tandarts te krijgen we hadden 43 jaar Jeroen Vromans toen een andere die ook weer weg is woonde in Eindhoven nu krijgen we weer een andere mocht dit niet bevallen gaan we zoeken naar weer een particulier tandarts altijd dezelfde vinden wij belangrijk

Goede vakkundige dienstverlening

Het is jammer dat je lang moet wachten op de specialist omdat die er maar eens in de zoveel tijd is. Maar verder goede informatie, voorbereiding en dienstverlening ontvangen.

goede behandeling

vriendelijke benadering

Het was een jaarlijkse controle. Gebit goed onderzocht en gemeten tandvlees.

Tevreden

Ik ga altijd heel tevreden na de tandarts er wordt gevraagd of ik klachten heb of eventueel vragen. Ik word geadviseerd.

goede behandeling

En wat er gaat gebeuren voor de behandeling

Onprettige ervaring

Ik heb ca. 30 min moeten wachten, mijn eigen afspraak moeten annuleren, ik hoop de volgende wel redelijk op tijd te worden geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Goed en snel

Goed en snel

Zeer positief

Netjes en zeer vriendelijk geholpen door de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd zeer netjes en correct geholpen

Mooie entree en duidelijke intake op de zuil verder netjes geholpen en advies gekregen

Goede tandarts.

Zorgvuldig, goede uitleg en adequaat advies.

Erg vriendelijk

Als alle tandartsen en assistenten de mensen zo begeleiden, dan zal er niemand meer bang zijn voor de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, heel goed uitgelegd wat ze gaan doen.

Goed!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

dit is geen review maar een opmerking voor de organisatie

De behandeling door de Dr Emami is meer dan goed. Alleen maar lof maar.. 30 minuten wachten na de afgesproken tijd is weer grenzeloos zeker als ik van de organisatie een mail krijg ter herinnering aan mijn afspraak. Dat een afspraak uitloopt begrijp ik helemaal maar 30 minuten begrijp ik niet. Tijdens het wachten is er geen communicatie en bij het naar binnengaan geen woord van verklaring of excuses van de assistente. Dit is echt het minste wat een patiënt mag verwachten. De organisatie wil dat ik op tijd ben. Ik ben op tijd dan verwacht ik dezelfde houding terug.

Super deskundig en vriendelijk

Op en top deskundige en vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Doodsbang maar met rust en respect geholpen

De tandarts die ik heb is zo rustig, praat veel met je, legt dingen uit. Word het je te veel dan wacht hij even. Echt een hele lieve man. Ook de assistente was rustig en behulpzaam. Hoewel ik doodsbang was ben ik heel respectvol behandeld.

Voel me rustig

Ben op een fijne manier behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange zit in de stoel maar wel effectief

De laatste maanden de deur platgelopen bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg-Zuid voor halfjaarlijkse controle: 5 april, 15 mei (1 1/2 uur), 22 juni (wortelkanaalbehandeling), 26 juni (40 minuten). Op 22 juni was er een computerstoring; de tandarts kon niet op het scherm zien om welke tand het ging; hij heeft toch de goede behandeld! Vier keer een autoritje van Diessen naar Tilburg. Voorheen was het 100 meter van mijn huis naar de praktijk in Diessen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en vakbekwame vrouw

Prettig geholpen

Fijn dat ik vertrouwen heb ná pas twee consulten ná ruim 40 jaar bij een andere tandarts patiënt te zijn geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel weer minder pijn dankzij uw professionele hulp

Had behoorlijk pijn en na de behandeling aanzienlijk minder zodat het weer dragelijk en acceptabel is.

Rustig en keurig geholpen

Rustig. Alle handelingen uitgelegd. Niet ruw te werk gegaan. Wel 5 minuten na afgesproken tijd binnengeroepen voor behandeling.

Zeer tevreden.

Vriendelijk, kundig, pijnloos.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg over water wordt gedaan. Er wordt snel gewerkt. Assistente en tandarts werken goed samen. Er wordt van te voren afgesproken welk signaal je moet geven als je even eenpauze nodig hebt.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.