Client voor jaren

Vanaf begin, met Dhr Jans mee verhuisd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer snel en vakkundig geholpen.

Altijd een luisterend oor.

Hhhh

Het is even wennen want we hebben voor de zoveelste een nieuwe tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima maar in persoonlijk.

Kom van een kleine praktijk uit Diessen. Daar kwam je niet alleen als patiënt maar ook als vertrouwd mens. Ik kreeg het idee alsof het nu lopende band werk was. Zitten kijken, en volgende. De ruimtes waren groot en open, niet echt een veilige plek voor mensen met angst vrees. Misschien is het wennen, maar dit was mijn eerste indruk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mooie praktijk, alles onder 1 dak!

Fijne tandarts, neemt de tijd, legt goed uit en is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima , parkeermogelijkheden zijn wel beperkt

Snel en vakkundig!

Snelle en zeer vakkundige hulpverlening!

Ik ben tevreden

Ik ben met de artsen van deze praktijk helemaal tevreden. Maar ik vind het jammer, dat de kinderen geen speciale hoek hebben om te spelen tijdens het wachten..boven is allemaal een paar stukjes lego en beneden 2 boekjes. Als ik met 3 kinderen 15 minuten moet wachten, dan kunnen ze niet stil zitten. Een speelhoekje boven en beneden zal heel fijn zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers

Ik word goed en duidelijk geïnformeerd en behandeld , ze zijn ook heel vriendelijk naar mij toe.

Goed door gezellige mensen

Ik ben tot nu toe altijd goed geholpen. Duidelijke uitleg en tijd voor een behandeling als er iets extra gedaan moet worden. Ook de mensen die er werken zijn gezellig ivm uitleg en contact tijdens de behandeling.

Super goed klinik!

I was attended by mond higienist Margot Caris. I am treating with her since she was in Diessen klinik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede ervaring zoals ik gewend ben van deze tandartsen bij Tilburg-Zuid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De controle verliep als gewoonlijk prettig en correct.

De controle had op de afgesproken tijd plaats.

Tevreden over behandelaar

Zeer tevreden over tandarts/implantoloog Dr. S. Emami

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede service, deskundig en vriendelijk.

Al jarenlang zijn mijn vrouw en ik klant geweest in Diessen, maar door de sluiting aldaar zijn wij voor de eerste keer naar Tilburg geweest. Wij zijn daar vriendelijk ontvangen en het deed ons goed enkele oude bekende medewerkers te zien. De behandelingen waren net als in Diessen deskundig, alsmede de adviezen.

Is wenben,pas 1keer geweest

Was even wennen ,gewend om altijd in Diessen te gaan maar helaas weg ,en dan na al fie jaren moet hé naar Tilburg is erg jammer.Het is wel meegevallen moet ff de draai vinden

Te massaal

Net een fabriek of een of ander mega varkens fok bedrijf .

Snel en efficïent

's-ochtends melding gemaakt van een probleempje. Diezelfde middag nog was ik al welkom en stond ik 10 minuten later al weer tevreden buiten de deur. TOP

wisselend

Ik had me net opnieuw in Diessen ingeschreven bij de tandarts en moest over naar jullie. Nu heb ik een kies moeten laten trekken en ben er in totaal 5 keer voor langs moeten komen, dat is wat minder, de oude tandarts uit Diessen was fijn, die van gisteren ook super. De dame die net weg is naar Eindhoven maakte het voor mij niet goed. 1,5 maand ivm een kies en stukje wortel die bleef zitten (eergisteren perfect verwijdert overigens door deze tandarts en assistente) was wat teveel van het goede, 2x antibiotica en pijnstilling. Nu is deze wond gehecht, vorige keer niet, bleef ontsteken. Nu perfect en minimale last. Chapeau voor deze tandarts. Ben zijn naam alleen kwijt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was voor mij eerste keer in de praktijk.

Er was aan het verzoek bij de afspraak gehoor gegeven, wat ik zeer erg heb gewaardeerd waardoor de overgang naar deze praktijk voor mij een goed gevoel heeft gegeven.

Goed, vriendelijk en professioneel

Goed,vriendelijk en professioneel

Zoals altijd prima

Fijn om mijn vertrouwde gezichten weer te zien. Mooie grote ruimte, lekker koel.

Prima behandeling

Afspraak voor een behandeling vond op tijd plaats; er werd door de tandarts duidelijk aangegeven wat er gedaan ging worden. En de behandeling werd goed uitgevoerd.

goed .

voor mij de eerste keer dat ik in het grote gebouw was. Ze heeft het nagekeken en alles was prima.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.