ik kon snel komen en tandarts Wauer is altijd vriendelijk en duidelijk

ik was bezorgd over een tand waarvan ik aan de wortel was geopereerd. Belde op dinsdag; kon op woensdagmorgen terecht. Tandarts maakte foto, zag dat het niet zorgelijk was en nam in een moeite de controle mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Open behandelkamers niet ideaal.

Tijdens mijn behandeling werd ook een kindje behandeld. Het kindje huilde veel en zijn moeder mopperde nogal op hem. Liggend met de mond open in de stoel - hoef je dat niet per se te volgen. De tandarts is overigens zeer goed.

Aandacht

Alles wordt netjes uitgelegd en er is oog voor de persoon die de behandeling ondergaat

vlot en prettig geholpen

Niet best!!

Ik ben werkelijk nog geen 1 minuut binnen geweest voor een advies wat eigenlijk nergens op slaat en krijg een rekening gepresenteerd van € 25. Dit vind ik echt zo belachelijk. Dat er iets in rekening wordt gebracht, begrijp ik maar € 25 is buitensporig hoog. Ook wil ik iets kwijt over de vele tandartsen die ik de afgelopen jaren voorbij heb zien komen. Ben je net aan iemand gewend, en de volgende keer is deze tandarts vertrokken. Dit vind ik zeer vreemd en brengt mij aan het twijfelen de mogelijkheid te onderzoeken over te stappen naar een andere praktijk.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prima tandartsenpraktijk

Het spreekuur loopt vaak niet uit, en ik word altijd vriendelijk geholpen en ze doen wat er gedaan moet worden.

Veilig ,secuur.

De zorgverlener was zeer bekwaam in haar werk ,ze creëerde een veilig gevoel bij mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nieuwe tandarts en nieuwe praktijk, we kwamen vanuit Diessen. Was zenuwachtig en benieuwd hoe het zou zijn. Is me helemaal meegevallen en we hadden ook nog onze vertrouwde tandartsassistente. Alles was goed.

Erg goed

Op tijd, stellen je gerust en hebben een luisterend oor. Ook tijdens de behandeling vragen ze of het nog gaat en stoppen als dat nodig is zodat je bij kunt komen. Enigste minpunt en dat heeft niets met de behandeling of personeel te maken is de parkeerruimte.

Niks op aan te merken

Het repareren van een kies was naar mijn beoordeling prima uitgevoerd. Goed en eerlijk advies over probleempunten van mijn gebit. Netjes behandeld. De algemene ervaring was prima te noemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

1e keer geweest. Vriendelijk en fijn geholpen.

Altijd in Diessen geweest. Was kleinschalig. Even wennen aan de grote ruimtes. Geen lange wachttijd. Dus prima.

geruststellend

altijd vriendelijk en voorzichtig met behandelen, Goede uitleg. het loopt zelden uit. Chapeau

Correcte en vriendelijke behandeling

Behandeling exact op tijd, snelle, correcte en vriendelijke uitvoering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ontvangst en prima behandeling

Was mijn 1e bezoek. Parkeermogelijkheden zijn beperkt. Ontvangst duidelijk (zuil) en ontvangst door assistente prima. De behandeling was persoonlijk, waardoor prettig. Kennismaking met de behandelaar (1e keer als opvolgster van Wim) was prettig. Ze had zich voorbereid en dat komt goed over. Behandeling zelf was beperkt, maar prima uitgevoerd.

Heel relaxed

Werd heel prettig ontvangen ben altijd beetje nerveus dat was niet nodig

Snel en deskundig

Tijdbesparende aanmelding via scherm bij ingang. Vertrouwen wekkend door goede uitleg van Victoria, de tandarts. Ieuwe afspraak ook snel gemaakt en bevestigd via SMS bericht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima Goede adviezen en snelle vriendelijke en kundige mensen.

Heel goed geholpen.

Men is geduldig, houden ook rekening met je om tussendoor regelmatig je te laten slikken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, maar was veel liever in Diessen gebleven

Aantal parkeerplaatsen op locatie is zeer beperkt. Ontvangsthal en behandelkamers zien er netjes uit. Vanuit een kleinschalige tandartspraktijk in Diessen (waar ik zeer tevreden over was, met bekende contacten) op loopafstand naar een industrieterrein met 30 minuten extra reistijd geniet zeker niet de voorkeur.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vakkundig geregeld.

Ik bracht mijn tandprothese naar het tandtechnisch laboratorium voor een reparatie. Was de dag daarna klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk advies,kinderen gerust gesteld door tandarts. Altijd leuk een cadeautje voor de kinderen

Deskundige behandeling

Deskundige behandeling

zeer goed

Prima behandeling

Prettig contact assistent Prima tandarts Aantal parkeerplaatsen is aandachtspunt. Een bezoek aan tandarts hoedt geen parkeerstress op te leveren!

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.