Goede en correcte Zorg

Prima behandeling.

erg positieve ervaring

deskundige en vriendelijke mensen

Was goed

Ik ben goed geholpen en het personeel was vriendelijk

beetje minder deze keer

ik werd doorverwezen voor een verdere behandeling, was niet echt duidelijk en beetje verwarrend, hoe en bij wie ik die afspraak moest maken.verder vind ik het personeel altijd vriendelijk en netjes dus dat zou dan weer 5 sterren mogen zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak is afspraak is juist

Ofschoon weer een andere tandarts erg goed geholpen was ook zeer aardig

niet zo geweldig

de onderlinge communicatie tussen de verschillende disciplines hapert/ is onvoldoende waardoor aansluitende behandelingen niet vlekkeloos verlopen (men is onvoldoende op de hoogte van de stand van zaken van een doorlopende behandeling van de "patient" (in mijn geval dus). Geeft onnodige frustratie over en weer. Ben toch blij dat op 24 mei l.l. mijn behandeling kon worden uitgevoerd en er wederom geen stagnatie van de reeks behandelingen is opgetreden. Mijn plotselinge opname in het ziekenhuis, precies op het moment van de afspraak bij U, was daar wel debet aan, maar werd meteen bij U gemeld. Enig mededogen en flexibiliteit is dan wel heel fijn. Dus toch 'n compliment. Het is "krachtig" naar goed uitgevoerd.

Tevreden

Goed maar ikzelf streef altijd naar het op menselijk vlak in alles het beste en dat verlang ik ook in de diensten ,want goed met mensen omgaan en de beste hulp geeft tevreden mensen,en daar gaat het uiteindelijk om.

Prima mondhygieniste

Nu alweer 2 jaar dezelfde mondhygieniste. Zeer tevreden. In het verleden regelmatig andere tandartsen en mondhygienistes gehad. Dat is niet prettig.

Zeer deskundig en vriendelijk

Mijn tandarts denkt altijd mee

Good

Good maar het afspraak long Goed, maar de tweede afspraak na twee maanden vind ik wel lang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig personeel Alleen jammer dat de tandarts geen voornaam op haar badge heeft staan.

Is goed bevallen

Het verliep goed

Snel en deskundig geholpen

Omdat dit mijn eerste keer was , voorheen bezocht ik mijn tandarts in Diessen [ook van Samenwerkende tandartsen], was ik verheugd vertrouwde gezichten te zien. De praktijk is netjes en met een balie waar je je kunt aanmelden, dat was in Diessen anders.

Slecht

onpersoonlijke zuil als ontvangst, gelukkig was er nog een oud medewerker uit Diessen die me kwam zoeken en met warm ontvangst de weg wijzen. Tandarts "kijkt" alleen, ze wil nog niet eens even het tandsteen verwijderen. Hier mag voor terugkomen, ook na aandringen om dit toch even te doen. Alsof ik niks beter te doen heb. Toen afspraak maken moest ik blij??? zijn dat de ijskoude ongeïnteresseerde juffrouw van de balie haar best deed om de volgende keer een combinatie afspraak te maken over 6 weken! Eerder geen tijd!!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijke ontvangst, fijn om steeds dezelfde arts te ontmoeten.

De assistente aan de balie is vriendelijk en correct, zowel bij de ontvangst als bij het inplannen van de vervolg afspraken. Vooral heel prettig dat ik mijn "eigen tandarts en assistente " ontmoet in de behandelkamer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

naar wens geholpen. naam behandelaar invullen is moeilijk, deze wordt niet meer weergegeven bij de afspraak of herinnering en wijzigt nogal eens. Maakt het wel allemaal wat onpersoonlijker.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring is zonder meer uitstekend

Aan de Dr.Paul Janssenweg ben ik op een prettige en vriendelijke manier ontvangen. Mijn afspraak werd keurig op tijd behandeld. Het aanmelden bij binnenkomst is handig . Ook de behandeling (periodiek) verliep vlot en zonder enig oponthoud. Bij het bezoek zag ik allemaal lente in de ogen van…..

Afspraak snel gemaakt

Word goed behandeld

Alles word goed uitgelegd

Geen idee.

Ik heb nu mijn 4e tandarts sinds ik bij samenwerkende tandartsen kom. Daar kan niemand iets aan doen maar ik ervaar dit niets als prettig. Mijn voorlaatste tandarts wasvik dik tevreden over. Alleen maar goede ervaringen. Mijn laatste tandarts ( weet niet eens haar naam???) heb ik slechts 2x gezien. Bij de huidige tandarts alleen foto's gemaakt en een nieuwe afspraak moeten maken i.v.m. gaatje. Geen idee dus hoe deze tandarts functioneert??? Hij was vriendelijk, verder geen mening...assistente was niet onvriendelijk maar ook niet echt vrolijk. Beoordeling dus niet te geven.

Vlotte transparante werking

Vlotte en vriendelijke werking

heel goed

was goed !!!

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.