Vriendelijke professionele mensen

Even wennen ,

Even wennen , mijn eigen tandarts Wauwer is overleden . Nog gecondoleerd. Daarom even wennen aan nieuwe tandarts ,Betania Maar komt goed . Eerste ervaring is prima . Gr

goed geregeld

goede afspraken te maken. behandeling is prima, zonder poespas

Fijn

Altijd vriendelijk, Luisterend oor en nette afwikkeling Echt een hele goede tandartspraktijk

Correct en snel geholpen

Correct en snel geholpen

niks mis mee

Prima en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bezoek mondhygieniste was weer super.

Mijn behandeling door de mondhygieniste was weer super. Netjes op tijd en keurig geholpen. Kan er weer even tegen.

Tandvriendelijk

Ales voor behoud van eigen tanden

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Controle, kort en duidelijk

Met de tandarts was het contact goed. Met de afspraak liep het anders, de medewerkster zou mij een e-mail sturen voor de volgende afspraak in december. Helaas is deze e-mail nooit aangekomen. Gelukkig tijdig ontdekt en gebeld om de exacte datum in agenda te zetten. Medewerkster vertelde mij dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was als de e-mail niet binnenkomt. De volgende keer vraag ik een afspraakkaartje. Ik maak al div. jaren op deze wijze een vervolgafspraak en dit is de 1e keer dat het niet goed gaat. Ik had een andere reactie verwacht van de medewerker.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een goed gevoel om volgende keer weer naar deze praktijk te gaan.

Vriendelijk, goede uitleg. Nieuwe afspraak gemaakt voor de eigenlijke behandeling. Ik had tandarts Simone (achternaam niet bekend).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurige behandeling door tandarts en mondhygieniste

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

duidelijke informatie vriendelijke dame snel gehandeld

zeer vakkundig geholpen, dank

zeer vakkundig geadviseerd.

Op tijd , geruststellend en luisterend. Fijne ervaring

Ik ben goed behandeld

Ik had een stuk van mijn tand af en kon al snel geholpen worden en daar ben ik blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwaliteit en service zijn hier een

Precies wat hierboven staat

vlotjes verlopen

ik kon in mijn rolstoel blijven zitten

Uitstekend zoals altijd

Goede controle en gelijk actie ondernomen m.b.t. mijn tand herstellen. Verder advies gegeven en gelijk opgevolgd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn contact met een goede behandeling

Duidelijk en vriendelijke behandelaar

Niks mis

Fijne, aardige tandarts. Zou niet weten wat er niet goed zou zijn.

Netjes en deskundig geholpen

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.