Top. Er werd naar mij geluisterd en met mijn wensen rekening gehouden.

Een super ervaring. Er werd vooraf met mij gepraat en met mijn wensen rekening gehouden. Tijdens de behandeling werd er mij uitgelegd wat ze gingen doen. Een fijne ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was prima, goede begeleiding en prima tandarts

Hoge kosten

Jullie zijn duur

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima,geen wachttijd en makkelijk kunnen parkeren

geen wachttijd goed parkeren snel geholpen

ik ben tevreden

heb vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat er weinig parkeergelegenheid is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts had oog, oor en tijd voor de patiënt. Heeft alles duidelijk uitgelegd wat de opties zijn en kwam ook met een goed advies gezien de omstandigheden.

Rustig

Ze stelde mij zeer op mijn gemak. Ze is heel rustig en legt goed uit wat ze gaat doen en doet dit met rustig beleid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geeft goed advies maar laat tegelijkertijd mij in mijn waarde

Geeft goed advies maar laat tegelijkertijd mij in mijn waarde.

Periodieke controle gehad.

Prima. Met dr. S. Schiller.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige vakvrouw als tandarts.

Tijdens mijn bezoek in Januari voor de halfjaarlijkse controle heb ik aan mijn behandelde tandarts Simone gevraagd of er ‘n andere mogelijkheid was voor mijn loszittend plaatje van mijn bovengebit. Dat was geen probleem.Na drie behandelingen was mijn nieuw plaatje klaar en ik moest zeggen het was ‘n wereld van verschil in mijn mond. Sjapoo hoor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Baal er van dat ik weer terug moet komen omdat er niet genoeg tijd was.

Behandeling goed maar heel vervelend dat de behandeling niet in 1 x afgewerkt werd. Kost mij extra veel tijd en ik moet steeds 20 tot 25 min rijden. Dit is heel irritant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden over de service Die de tandarts biedt. Soms moet je lang wachten. Voordat se telefoon wordt opgenomen of wachten in de wachtkamer. De mensen zijn vriendelijk d. Alles wordt goed uitgelegd. Alleen zijn de prijzen erg hokg

Goed en vriendelijk

Ik vind het een goede tandarts en mondhygiënist alleen voor mij plaatje vast en strakker laten zetten vind niet zo fijn speciaal voor terugkomen dat was bij andere tandarts niet

Kundig

Prettige tandartspraktijk met kundige, meedenkende en zeer vriendelijk personeel.

Netjes geholpen .

Wat je van een bezoek verwacht een klantvriendelijke vakkundige behandeling die ruimschoots voldoet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een goede tandarts met fijn personeel

Hele fijne tandarts waar ik al jaren patiënt ben! Je word er fijn geholpen en word goed naar je geluisterd

Goed en deskundig geholpen

Vriendelijk en rustig geholpen.

Goede, professionele behandeling

De tandarts heeft mij, samen met de assistente, ontspannen en goed behandeld bij het vullen van een gaatje. Ze lijkt daadkrachtig te werk te gaan, weet goed wat ze doet, maar stemt ook af met de cliënt.

Fijn mondzorgcentrum

Professioneel, op tijd, goede service en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ruim te tijd, aandacht, rustige uitstraling.

oké

snel en zeer deskundig geholpen

Prima geholpen

Vriendelijk en deskundig.

prima verzorgd

keurige ontvangst en afspraak op de afgesproken tijd ingevuld

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.