• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en goed geholpen!

Ze nemen de tijd voor je , zelfs de kinderen gaan graag mee!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en netjes geregeld. Er moest geboord worden en er was op dezelfde dag nog plek. Fijn.

Gewoon goed

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige vriendelijke vr. tandarts die goed nakijkt en tips meegeeft

Fijne snelle behandeling gehad

Super.

Helemaal ruk

Als je 5 minuten te laat ben wordt je weg gestuurd maar vervolgens zeggen ze zelf wel een afspraak af als je daar binnen in de wachtkamer zit. Tandartsen die er werken zijn alleen maar uit op geld en moeten elk bezoek foto’s maken om maar zo makkelijk mogelijk geld binnen te harken. Van persoonlijk contact is geen sprake, en van enige rust en tijd ook niet, je voelt je net een product op een rolband.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ga niet graag naar de tandarts maar dat ligt niet aan de mensen die er werken. Ze stellen me op mijn gemak en leggen uit waar ze mee bezig zijn.

Prettige deskundige behandeling

Behandeling op tijd. Duidelijke uitleg.

Prettig geholpen

positief

professionele behandeling

Geweldige tandarts

Ga bijna met plezier naar de tandarts

deskundig en klantvriendelijk

Zie bovenstaande.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne uitleg tussendoor en ook tips voor mezelf. Behandeling goed uitgevoerd!

Vriendelijk en professioneel

Ik had me vergist in de tijd en was daardoor te laat. Na telefonisch overleg kon ik toch nog gezien worden door de tandarts. Ze was vriendelijk en nam de tijd voor me. Ook neemt ze de tijd om alle handelingen rustig en duidelijk aan me uit te leggen. Een hele positieve ervaring.

Vriendelijk duidelijk en adviserend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer pijnlijke ervaring tijdens het reinigen

Ik vond de mondhygiëniste heel erg te keer gaan tijdens het reinigen. Dit was niet mijn eigen mondhygiëniste

gewoon goed

goede behandeling, goede communicatie, goede sfeer, goede, leuke en prettige samenwerking tussen tandarts en assistent. ondanks het feit dat ik bijna 5 kwartier heb gelegen voor een noodbrug was ik heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd goede service ,ook bij acuut probleem

altijd goed geholpen , regulier door Simone ,en anders door Emami

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, probleem niet gevonden.

Ontvangst en controle waren vriendelijk, behulpzaam, professioneel. Alleen jammer dat het probleem (een zeurderige kies) niet kon worden opgelost.

Hé wordt goed geholpen

Fijne mensen

Vriendelijk personeel

Super goed geholpen ook met vragen die ik had

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en goede communicatie

Dit is voor mij een overgang geweest van 40 jaar dezelfde tandarts naar mijn huidige en ik moet zeggen het valt alleszins mee, er is natuurlijk niet de relatie die ik had met mijn vorige tandarts en iedereen heeft zijn eigen manier van werken. Dus als mijn ervaring zo blijft als ik nu ervaren heb ben ik meer dan tevreden en kijk positief naar de toekomst met mijn huidige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

afdoende; moet nog eens op afapraak

plaatje van gebit breekt steeds; lijkt op ZAKKE PLEK?? nu wordt het plaatje dikker gemaakt ; beter passend dus; hopelijk blijft het nu wel heel!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima Alleen de namen vd tandartsen die er werken is niet up to date

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.