Prima Alleen de namen vd tandartsen die er werken is niet up to date

Goed en vriendelijk behandeld

Lieve vriendelijke en vaardige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We worden altijd vakkundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts oke, mondhygiëniste helaas niet.

Tandarts heeft eerste controle uitgevoerd, en een controle, prima verder. Een dag later (gisteren) naar de mondhygiëniste geweest, vervelend dat ze vond dat ik nooit naar een 'goede' mondhygiëniste was geweest. Gisteravond, flink last gehad van de behandeling, ook 's nachts slecht geslapen daardoor en vandaag nog pijnlijk met eten en drinken. Als dit de enige mondhygiëniste is in de praktijk dan zoek ik zelf wel een andere in de regio Tilburg. Duit was voor hier de laatste keer. tandarts aanbevelen ja. mondhygiëniste nee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle en eerlijk advies.

Afgelopen jaren heb ik elk half jaar een gebitsreiniging laten doen. Bij de laatste controle werd gezegd dat dit niet noodzakelijk is. Dit werd bij de afgelopen controle bevestigd, minimale aanzet van tandsteen. Dat wordt nu dus jaarlijks gereinigd ipv elk halfjaar. Tandarts M.B. Bisio Invernizzi

Prima geholpen.

‘s Morgens gebeld omdat er een stuk van mijn kies was afgebroken. Ik kon dezelfde ochtend nog langskomen. Prima geholpen door een vriendelijke tandarts en assistente. Goed advies gekregen over eventuele verdere behandeling. Tevreden naar huis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Direct afspraak, kundige behandeling.

Prettig

Mondhygiënist doet het perfect

Fijne ervaren personeel

Supervriendelijke behandeling

Goede uitleg, goede behandeling

Mijn ervaring is goed

Alles bevalt me, onze arts is erg aardig, behulpzaam en geeft altijd goed advies. Het enige wat zou kunnen veranderen is de wachttijd voor een afspraak." (Ik bedoel afspraken, soms moet je 2 of 3 maanden wachten om naar de dame te gaan die je tanden schoonmaakt). Een kleine suggestie met betrekking tot het bezoek van kleine kinderen aan u: het zou fijn zijn voor de kleine kinderen die bij jullie op bezoek komen, zou de praktijk voorbereid kunnen worden, wat tekeningen, plaatjes van sprookjesfiguren, iets wat hen zou interesseren. Want het is bekend dat zo'n peuter bang is om in de stoel te zitten. En als hij de gekleurde muren kon zien of iets dat hem zou interesseren, zou hij niet bang zijn. Misschien is er beneden een ruimte waar de kinderen komen, maar wij hebben onze afspraken altijd boven, dus daarom dacht ik eraan.

Rustig en netjes uitleg

nvt

Prettig en effectief

Prettige sfeer, rustig en er wordt goed gehandeld . Tandarts neemt je mee in de handelingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen maar goed geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele zorg met n persoonlijke touch! Top!

Vriendelijke en bekwame medewerkers zorgen ervoor dat je goed wordt geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles was goed gegaan Dr Emami was heel professioneel en hij stel je gerust

Plussen en minnen

Telefonisch lastig te bereiken, behandeling goed alleen tandarts moeilijk te verstaan. Ze was een Duitse Praktijk is voor mij een behoorlijk eindje rijden.

Service

Er wordt naar klant geluisterd. Laagdrempel (met respect omgaan met elkaar).

Snel en goed geholpen

Met een afgebroken tand gebeld. Ik kon dezelfde ochtend nog komen. Tand is mooi gerepareerd. Goede uitleg door de tandarts.

Niet goed

Totaal andere behandeling door andere mondhygieniste, pijnlijker, en in gelft van de tijd klaar. Wacht nog op factuur om te zien of het ook de helft goedkoper is geweest.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Vriendelijk en behulpzaam.

Zoals boven kan je afspraak goed nakomen. Heel jammer dat er bijna geen parkeerplaatsen zijn dan zit je wel met een probleem.

Begripvol

Ik schaamde me dat ik 6 jaar al niet naar tandarts geweest ben omdat ik heel bang ben. Tandarts toonde daar begrip voor en zonder te beoordelen mij geholpen en ook nog compliment gegeven dat het er nog goed uitzag. Eigenlijk moet ik vanalles nog doen aan mijn tanden maar ze heeft me dat op een heel toegankelijke manier verteld. Helaas ben ik haar naam vergeten maar ik heb mijn tandarts gevonden :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed geholpen, rust, begrip. Heel fijn.

Je hebt het gevoel dat er tijd voor je wordt gemaakt en duidelijk besproken hoe of wat er kan/ moet gebeuren. Altijd dezelfde tandarts geeft een vertrouwd gevoel.

Goede

Goede ervaring bij beide personen, maar wel waarom niet ineens de behandeling direct afmaken en waarom weer terugkomen?

Aardige tandarts

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.