Heeel goed

Normaal heel bang van de tandarts, maar de tandartsen gaan heel goed met je om en nemen de tijd!!

Goede ervaring

Ze was heel vriendelijk en nam de tijd voor je. Het was allemaal duidelijk, maar was nog een hele kleine taalbarrière. Dit was ook zo bij de Duitse tandarts. Hele goede tandarts, maar ook een kleine taalbarrière

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en degelijk behandeld door Eysje

Goed!

Afgebroken kies gerepareerd

Duidelijke uitleg wat gedaan werd. Voor mij met mijn autisme een plus. Geen verdoving en toch minimaal pijn. Vaak langer last met verdoving dan zonder.

Aanhef foutief

Als jullie mijn voornaam verkeerd schrijven terwijl deze goed vermeld staat in mijn e-mail ga ik hier verder niet op in. Marloe van Vught

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer snel, adequaat en op een prettige ontspannen manier geholpen

De noodreparatie van een afgebroken kies werd snel en met een goede toelichting tijdens de behandeling uitgevoerd.

Mijn ervaring was prima

Geruststellend en pijnvrij

Je wordt op je gemak gesteld, je krijgt goede adviezen en een vakkundige behandeling. Top

Snel en goed geholpen

Tijdens het eten van een toastje brak plotseling een stuk vulling van een kies af, met als resultaat een flink gat. Naar de praktijk in Tilburg gebeld, waar ik pas over een week terecht kon. Dat vond ik te lang. Als ik de volgende ochtend om 8:15 uur zou bellen, kon men zien of er misschien iemand uitgevallen was. Dat bleek de volgende dag het geval te zijn. Een uur later kon ik al terecht. De tandarts maakte alles goed schoon tot bijna op de zenuw. Wel wat pijnlijk. Na bijna een uur in de stoel was mijn kies weer als nieuw. De tandarts kon niet garanderen dat ik van de tandpijn af zou zijn. Misschien volgt nog een wortelkanaalbehandeling. Tot nu toe, drie dagen later, gaat alles nog goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfect en ruim op tijd geholpen

Tandarts geeft duidelijk uitleg over wat hij precies gaat doen

prima naar wens verlopen

tevreden met de medewerkers en goede antwoorden op mijn vragen

Vriendelijk kundig

Lieve vriendelijke tandarts en ook heel kundig voor mijn gevoel,

goed.

vriendelijk, op tijd, flexibel bij maken van afspraak.

Wederom prettig geholpen.

Werd op keurig afgesproken tijd geholpen. Mondhygiëniste M. Caris is altijd vriendelijk en doet haar werk goed!

Prettig gesprek

Goede hulp en uitleg over de behandeling.

ruim tevreden

een goed ervaring,zekers met de .dr.s.emami

niets op aan te merken

kugjfgv,hkul.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede verzorging. Duidelijke uitleg.

Kundig geholpen

Fijne ervaring, goede uitleg voor en tijdens de behandeling.

Langdurige behandeling.

Behandeling nam veel tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moest voor wortelkanaalbehandeling komen. Was zeer bang hiervoor. Maar de Tandarts heeft mij zeer gerustgesteld en goed uitgelegd wat hij ging doen. Het viel daardoor gelukkig allemaal mee. Zeer goed gedaan.

Doeltreffend snel

Op korte termijn afspraak kunnen maken na tandpijn. Snel en voor zover nu bekend doeltreffend

Prima en prettig

Kundig en prettig

Fijne praktijk

Al jaren onze praktijk, altijd goed.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.