Fijne praktijk

Al jaren onze praktijk, altijd goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De kiespijn is weg maar de oplossing verdient geen schoonheidsprijs

Op vakantie kiespijn gekregen en meteen de tandarts gebeld. Ik kon de dag van terugkomst meteen komen, super. Na controle bleek mijn tandvlees gever teruggetrokken wat de pijn veroorzaakte bij eten en drinken aan de kies. De tandarts stelde voor een nieuw beschermlaag aan te brengen. Hiervoor is gekozen voor een soort lijmlaagje. De pijn is hiermee inderdaad weg, wat echt heel fijn is.. maar als ik het in de spiegel bekijk is het net of er een half broodje kebab tussen m’n kiezen zit.. had hier niet voor een laagje composiet gekozen kunnen worden dat het er wat fraaier uitzag..? Fijn dat de pijn weg is maar wel een masker op als ik wil lachen (knipoog)

Gewoon prima

Het is er altijd gezellig en de tandarts is aardig

Mooi op tijd,zoals afgesproken

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Margo , lieve vrouw Kom er 3x per jaar Ben zeer tevreden Ga met een glimlach naar buiten

Totaal op mijn gemak

Ik voel me totaal op mijn gemak bij de mondhygiënist. Ze is erg vriendelijk en geeft goed advies.

Goed en vriendelijk behandeld

Zoals hierboven vermeld ervaar ik mijn behandeling als goed en kundig gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top goed geholpen meteen tandsteen verwijderd.

Niet lang wachten. Goed geholpen. Advies over 1 jaar terug super netjes.

Prima tandarts!

Hartstikke fijne mensen bij de SWT Tilburg. Angst is niet nodig want Viktoria (mijn behandelaar) doet er alles aan je zo comfortabel mogelijk door de meest lastige behandelingen heen te loodsen. En de prijs? Ach ja, kwaliteit mag wat kosten. Punt van kritiek is parkeren, dat is vaak een drama dus kom lekker op de fiets!

Slecht, steeds onpersoonlijker

Erg slecht, klant onvriendelijk, lange wachttijden, en onpersoonlijke benadering. Heb aangegeven uitgeschreven te willen worden, heb nog steeds het uitschrijfformulier niet ontvangen. Slecht.

Vriendelijk en vakkundig

?????

perfect

ik ben harstike te vreden met de resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

4 vullingen in 50 minuten pijnloos uitgevoerd, zeer tevreden ook over de communicatie en overleg voor en tijdens en na!

uitstekend

professionele tandarts, vriendelijk en informatief.

Snel duidelijk en goed

Was duidelijk wat er moest gebeuren. Had begrip wat mijn wensen waren. Snel in de handelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hulpzaam en geduldig met mij

Fotos gemaakt en nieuwe afspraak gemaakt voor schon te maken

Deskundige en aardige mondhygiënist

Goed en vakkundig

Goede informatie en oplossingsgericht

prettige sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima en op tijd geholpen

Vriendelijk personeel, snel geholpen

Wederom goed en snel geholpen, afspraak was snel gemaakt en de uitleg tijdens en na de behandeling was duidelijk. Ook voor mijn dochter nemen ze alle tijd en stellen haar gerust. Mondhygiënist Olivia is een vakvrouw!

Snelle afhandeling

Duidelijke communicatie. Goede hulp.

Goed geholpen zoals altijd

Vriendelijke, vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle behandeling. Moest wel terugkomen voor een schroefje? Jammer.

Positief maar duur

Ik heb een prothese voor 1 voortand en 2 kiezen aan beide kanten gehad. Je weet bij het passen natuurlijk niet of het meteen goed zit, dat weet je pas na een aantal dagen dragen. Omdat de voortand niet goed afsloot moest ik terug wat weer een rekening was van rond de €200. Terwijl de prothese zelf al rond de €865 kostte. Je zou een soort garantie moeten krijgen dat ie voor een bepaald bedrag gewoon goed moet zitten en niet een rekening krijgt voor elke keer dat ie aangepast moet worden. Zo'n verdienmodel wil iedereen wel. Dit heeft op zich weinig te maken met het bezoek zelf maar wilde het even kwijt.

Doctor Paul Janssenweg 143

5026 RH Tilburg

Over Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Dr. Paul Janssenweg op industrieterrein het Laar vlakbij de afslag Tilburg-West / Goirle op de A58. De tandartspraktijk beschikt over 14 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg Zuid ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.