Snel en professioneel

Prima geholpen. Duidelijke uitleg.

Prima behandeling

Heldere uitleg, goede behandeling. Professionele aanpak die tevens persoonlijk en goed voelde.

Een fijne tandarts

Je voelt je enorm op je gemak bij deze tandarts. Ze vraagt duidelijk van te voren of je eventuele angsten hebt of dat ze met zaken rekening moet houden. Wat ik persoonlijk heel fijn vind is de directe en heldere communicatie. Geen flauwekul maar eerlijke adviezen voor je gebit en algehele gezondheid ervan.

Professionele aardige zorgverleners

Zeer aardig en deskundig

Fijne tandarts en assistente

Stellen je op je gemak omdat ik het altijd heel spannend vind.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk, en attent!

Aan de telefoon altijd vriendelijke en attente dames. Voor de tandarts geldt het zelfde: informeert regelmatig of het nog gaat tijdens een behandeling.

Korte wachttijden, goede wachtruimte

Plezierige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zelf na controle me tanden cleane

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had een afgebroken kies en kon snel geholpen worden en daarnaast is dit zeer professioneel behandeld.

Prima,

Kon snel terecht bij lachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

volledig tevreden over mijn behandeling

Snel en goed geholpen

na dat er een stukje van mijn kies was afgebroken , snel en goed geholpen door Alexander.

vriendelijk en deskundig

vriendelijk en deskundig

Deskundig en prettig

Deskundig en prettig geholpen. Prima op tijd.

Professioneel en kundig

Mijn ervaringen bij onze tandarts zijn goed. Afspraak maken gaat makkelijk. Je krijgt week voortijd een herinnering. En Afspraak veranderen kan ook . Als je tussendoor tand problemen hebt , kun je snel terecht voor een behandeling. Tandarts en assistente zijn kundig en werken goed samen.

vriendelijke en kordate behandeling

zie boven

Kom er graag weer

Geduldig, goede uitleg, prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snelle en adequate behandeling.

de tandarts was vriendeling, stelde snel de juiste diagnose en startte meteen de prima behandeling.

vakkundig en vriendelijk geholpen

Kon na een breuk , snel terecht bij de tandarts en heeft het vakkundig en snel verholpen. vriendelijk medewerkers en tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, deskundig en op tijd.

Heel tevreden

Goed!

Fijne tandarts. Verteld altijd wat ze gaat doen doen. Ziet wanneer ik zenuwachtig word of pijn heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks de drukte gelijk geholpen.

Kundig, aandacht, geen wachttijden

....

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.