zeer snel geholpen

Fijne en meedenkende tandarts en helpt zeer prettig en legt uit wat hij gaat doen .

Zorgvuldig

Zorgvuldige controle en direct een kleine reparatie verricht.

prima behandeling

Het is mij bekend dat Lobke vol enthousiasme mij als mondhygiëniste behandelt. Zij komt mij als zeer deskundig iemand over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling door de mondhygiëniste. Duidelijk en zorgvuldig.

Snelle afhandeling

Kreeg weinig info wat de tandarts nu precies ging doen? Vind het altijd wel prettig als er ook met de patiënt gesproken wordt.

Goede tandarts

Fijne sfeer. Goede uitleg. Kwaliteit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles is volgens planning verlopen.

Correct geholpen en duidelijke uitleg ,al met al zeer tevreden.

Prima, zoals altijd!

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. Je voelt je op je gemak

Super fijn....

Geduldig en luisteren goed .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een zeer goede behandeling.

Heel goed!

Vriendelijke en Vlotte omgang & goede uitleg

Zie hierboven

Super fijne tandarts!

Tandarts S Nitsu is een super fijne tandarts voor mensen zoals ik die angst hebben voor de tandarts. Zij brengt echt rust tijdens het bezoek en de behandeling! Een dikke 10 als cijfer voor haar !

Fijne benadering, goede behandeling

Stefania en Nadine hebben een fijne rustige manier van werken.

Fijn

Heel duidelijk wat er gedaan wordt. Erg vriendelijk

Goed.

Voor mij was het acuut. Ik had een stuk van mijn kies (heeft een wortelkanaal behandeling gehad) is afgebroken. De kies is snel voorzien van een stukje’kunstkies’! Prima en snel werk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Effectief, nauwkeurig en uiterst vriendelijk - exact wat ik van een tandarts wil.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed overleg en goede behandeling

aardige meid, prima uitleg

Prima, prettig en vriendelijk geholpen

Prima, prettig en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede receptie en vakbekwame tandartsen.

Afspraken maken is eenvoudig. De afspraak ligt altijd binnen de planning. De behandeling is snel en efficient.

Vakkundig geholpen

Prettig en deskundig geholpen

Prettig en deskundig geholpen!

Kundig, vriendelijk en geduldig

Heel goed, alle tijd en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige en zachtaardige behandeling.

Mijn gebit werd heel rustig onderzocht op mogelijke gaatjes en het is heel fijn dat ook het tandsteen verwijderd wordt en ik niet naar een mondhygiënist wordt verwezen.

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.