Kundig, vriendelijk en geduldig

Heel goed, alle tijd en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige en zachtaardige behandeling.

Mijn gebit werd heel rustig onderzocht op mogelijke gaatjes en het is heel fijn dat ook het tandsteen verwijderd wordt en ik niet naar een mondhygiënist wordt verwezen.

Zeer vriendelijk en deskundig

Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. Fijne sfeer.

Hetzelfde als altijd goed

Optijd snel geholpen, begroting gevraagd dezelfde dag in mijn e.mail. Goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede deskundige tandarts, die precies aangeeft wat ze gaat doen.

Geweldig team

Hangt een fijne sfeer. Goede uitleg. Ben dik tevreden, zowel over de tandarts, mondhygiëniste als secretaresse.

Rustig en veel advies

Rustig, aardig en gied met patiënten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en word goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies en fijn geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk behulpzame professionele mondhygiëniste

Mijn gebit ziet er goed uit, mede dankzij Lobke en haar manier van reiniging. Zij geeft goede adviezen, tips om je gebit zo goed mogelijk te onderhouden. Zeker nu in mijn situatie ( chemokuren). Fijn dat ik snel terecht kon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle en vriendelijke service.

Prettig en welkom

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uiterst vriendelijk en professioneel geholpen bij pijnklachten tijdens vakantie.

Ik kreeg op vakantie kiespijn en kon meteen terecht. Er werd een foto gemaakt en de opties uitvoerig met mij besproken. Er werd alle tijd genomen en alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Kernwoorden: zeer vriendelijk, vakbekwaam, professioneel, patient- en servicegericht en meedenken. Chapeau !!

Fijne tandarts, geruststellend

Ik ben altijd huiverig voor de tandarts maar ze stelde me echt gerust en deed zelfs met me ademhalen, zodat ik rustiger werd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige dame die netjes vertelde wat ze deed, ging prima

Prettige dame die netjes vertelde wat ze deed

Niet best

Mijn afspraak was verzet zonder dat ik het wist En als wij te laat zijn met afzeggen moeten we een boete betalen. Ik had 2 afspraken de mondhygiënist ging wel door

Zie hier onder

Fijne praktijk, aardige, kundige tandarts

Hele fijne praktijk

Ben goed geholpen en tot rust gesteld.

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

The doctors are courteous and wonderful and their behavior is wonderful

I came to clean the teeth from tartar. I was wishing that there was no anesthesia. There was terrible pain when cleaning with the tools.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen nadat een stuk van mijn kies was afgebroken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandarts die zijn vak verstaat

Aardige mensen

Kalmerende tandarts

Ben bang voor de tandarts, maar alles wat gedaan werd kwam er een goede uitleg. Rustgevend . Gelukkig heb ik de overstap gemaakt, met als gevolg dat ik nu weer 2 prachtige voortanden heb. Dank je wel

Het is allemaal goed.

Iedereen is aardig en afspraken worden uitstekend gedaan en ook de herinnering op de mail is ook erg goed. Zo door gaan.

Fijne warme praktijk

Stefania is lief en betrekt de kids in alles wat ze doet.

Prima behandeling

Fijn om twee keer per jaar bij de mondhygiëniste te komen. Sindsdien weinig klachten gebit (afkloppen!!)

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.