Prima behandeling

Fijn om twee keer per jaar bij de mondhygiëniste te komen. Sindsdien weinig klachten gebit (afkloppen!!)

Prima en goed geholpen

Prima!!!!

Prima. Geen klachten

Niks bijzonders

Slecht

Onaardig en hele slechte tandarts. Zeeerrr slecht !.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Opluchting dat ik terecht kon met mijn afgebroken tand

Weer fijn en duidelijk te woord gestaan tijdens mijn telefoontje. Ben ook nog terug gebeld met het voorstel een dagje eerder te kunnen komen, omdat er iemand uitviel. De behandeling zelf was goed en, zoals altijd, met ruime uitleg.

Fijne praktijk

Omdat er een stukje van mijn voortand afgebroken was, liep ik binnen om een afspraak te maken. Ik kon meteen plaatsnemen in de stoel en werd de tand gevuld. Blij liep ik de praktijk uit!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg betrokken en behulpzaam.

Vriendelijk, betrokken en kundig

Was goed

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was goed, zeer vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moest eerdere afspraak afzeggen, maar kon nu meteen terecht. Prima service!

Zie boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ivm calamiteit werd ik gelijk geholpen.

goed behandeld

Kreeg netjes uitleg wat er ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig personeel niks is te veel

Zij nemen de tijd, heel vriendelijk en correct

Vriendelijk en deskundig

Wordr altijd goed geholpen en zeer deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

tijd en uitleg wordt gegeven

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd aan de beurt, geen wachttijd.

fijn behandeld

ik was snel aan de beurt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts. Duidelijk en rustig. Wel lang wachten. Verder goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraken keurig verlopen niet te lange wachttijden

Eerst mondhygieniste en daarna tandarts alles keurig op volgorde

Prima tandartspraktijk.

Prima tandartspraktijk met goede uitleg en fijne behandeling,ze stellen je helemaal gerust je hoeft je nergens druk om maken.

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.