snel, goed en vriendelijk geholpen

snel, goed en vriendelijk geholpen

top

snel en vakkundig geholpen vanwege wegvallen afspraak derde kon ik nog eerder terecht

Goede en snelle hulp

Snel een afspraak kunnen maken, goed overleg,goede uitleg

Ben erg tevreden.

Fijne Tandarts en mondhygiëniste. Zijn erg vriendelijk en leggen alles goed uit. Top team!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Eerste bezoek, alleen maar positief

Het eerste bezoek aan de praktijk leverde enkel goede ervaringen op. De sfeer is ontspannen, de benadering 'gewoon' in de meest positieve betekenis van het woord. Ik kon na de controle nog dezelfde dag terugkomen om een kies te laten behandelen. Door de vorige tandarts was deze al voorbestemd om te worden getrokken, maar mevr. Nitsu wist deze toch te redden. Daarbij gaf ze goede uitleg van wat ze ging doen en wat de kansen waren. Anders dan bij de vorige tandarts had ik nooit het gevoel dat ik in een bepaalde richting werd gestuurd of dat me zelfs iets werd opgedrongen. Hoewel het nog maar een eerste keer was, kan ik alleen maar heel positief zijn over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alexander brengt veel rust en doet alles in superfijn overleg

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Neemt de tijd, duidelijke uitleg

Vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was fijne Tandarts heeft me super geholpen nogmaals bedankt.

Snelle en korrekte behandeling

Mijn stifttand raakte los en werd binnen 2 uur geholpen!

Goed bevallen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen info behandelresutaat, behandelrisico's en behandelaternatieven

Wordt ik geconfronteerd met een formulier ter ondertekening voor endodontische behandeling. Info is niet verstrekt en na 3 weken zelf contact te hebben opgenomen ben ik toen pas op de hoogte gebracht van de kosten ad. € 629,76.

Ik kon snel terecht

Prettig en deskundig geholpen

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd alles prima in orde, van afspraak maken tot behandeling!!!!

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede sfeer en prettige behandeling

Soepel en vriendelijk

Vakkundig en behulpzaam geholpen, vlot geregeld en vriendelijk

Lief betrokken en zorgvuldig

Zeer prettig

Prima geholpen.

Goed.

Vriendelijk, meedenkend top

Vriendelijk, denkt mee qua kosten. Neemt de tijd. En begint op tijd ;-)

Gewoon een fijne tandarts

H

Kundige tandarts

Vriendelijk personeel en prima uitleg van de Tandarts

Prettig geholpen. Zeer goede sfeer

Goed uitleg

Goede behandeling gehad

Goede

Goede behandeling

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.