Fijne tandarts

Zo fijne tandarts voor de kinderen! Onwijs lieve vrouw voor de kinderen, waardoor ze de tandarts niet eng of spannend vinden, want ze maakt er elke keer een feestje van. Naar volwassenen ook, duidelijk, direct en legt veel uit!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

uitstekend en vriendelijke ontvangst en behandeling

bij laatste controle en behandeling prima en vriendelijk geholpen door zowel de mondhygieniste Lobke Konings als ook door tandarts Stefania Nitsu. Top.

Fijne ervaring

Duidelijk en rustige uitleg van het één en ander

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ga met plezier naar tandarts heen !

Ben altijd blij als ik naar Stefania mag ,secure tandarts ,loopt op schema ,en voel me prettig in praktijk !Kan deze praktijk iedereen aan raden

Vriendelijk, snel en efficiënt

—-

Aardig goed uitleg

Ben netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle reactie na een maand pijn na bezoek mondhygiënist

Mondhygiënist was zo te werk gegaan dat het probleem zo verergerde tot een ontsteking aan toe

Snel en behulpzaam

snel gepland bij een klacht en direct behandeld. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle reactie en correcte afhandeling

Maandag mijn kroon afgebroken, dinsdag kon ik om 15.30 terecht. De oude kroon is schoongemaakt en teruggeplaatst blij mee! Top team ! Erik

Top!!

Goede behandelingen,fijn en nette contact met de klanten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Communicatie onderling binnen de praktijk kan beter

Jammer dat het even mis ging Kort voor het bezoek kreeg ik een mail dat ik ingepland was. Ik zit in de wachtkamer met nog 2 mensen. Deze worden op gehaald. Komt 10 minuten later de assistente Wie bent u en heeft u een afspraak O dan bent u die patiënt onbekend persoon die er uit gehaald is. Hoe zo de dag te voren kreeg ik nog dat mailtje etc Okee er ging dus iets mis. Openheid is belangrijk maar Een tandarts kan heel goed zijn maar als er teveel mensen zich met de administratie bemoeien dan kan het mis gaan

zeer goed

zeer goed

Gewoon goed en duidelijk

Prettig en vriendelijk

Vriendelijk en prettig geholpen

Super service

Er tevreden over de behandeling. Fijne tandarts!

Prima en vakkundige behandeling

Vakkundig en vriendelijke afhandeling van een cobtrole Flexibel in de planning. Een warm bad. Bedankt daarvoor

Goede ervaring

Ik was bloednerveus voor een wortelkanaalbehandeling. Er was ruim tijd ingepland, ik werd gerustgesteld en heb een pijnloze behandeling gehad! Alle lof

Vriendelijke benadering

Men houd rekening met angst voor de tandarts

Prima, geen enkele opmerking

Is altijd goed

Ga al jaren naar Alexander en ben altijd tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede uitleg over alles

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was fijn op elkaar afgestemd, geen lange wachttijd.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen met mooi eindresultaat

Fijne ervaring

Tandarts vertelt duidelijk wat is er en wat hij gaat doen. Geeft dingen mee die ik thuis moet doen of

Super verzorgd

Vredensestraat 24 B

7101 MK Winterswijk

Over Samenwerkende Tandartsen Winterswijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.