Goede behandeling

De behandeling verliep een beetje chaotisch, documenten kwijt, geen prothese beschikbaar, afspraken verzet, behandelaar wisseling. Toch verliep het tussendoor prima, De uitleg is prima en het begeleiden was goed. Het vertrouwen van mijn kant was er gelijk. Voooral Sattar gaf mij gelijk een gevoel in goede handen te zijn.

Snel uitgevoerd,duidelijke uitleg

Afwachten

Kan er nog niks over zeggen heb nu nog ontstekening in mijn mond

Tot zover goed

Aangezien de behandeling nog niet is afgerond kan ik nog geen eind oordeel geven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ging voor implantaten en was doodsbang.Mijn hele leven tob ik al met mijn gebit, en het antwoord was altijd : U bent een oorlogskind, de moeders hadden in die tijd te weinig kalk,vandaar…. Ik ben goed en vakkundig behandeld, maar het was vakantietijd en daardoor duurde de behandeling vijf maanden, en dat was afzien. De behandeling was prima.

Vriendelijk volk ,goed geholpen ,

Relax daar goed geholpen zeer te vreden

Professionele

Professionele plek. schone en goed onderhouden plaats. aardig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Één van mijn tanden was gebroken, na levering van mijn prothese kon ik deze s'middags weer ophalen. Uiteraard perfect hersteld....kon weer smilen :-)

Fijn geholpen

Prettige sfeer

Prima tandarts

Zeer fijn. Goede tandarts. Houd rekening met de cliënt

Vakkundig

Ik wordt altijd in alle rust en vriendelijkheid geholpen en nooit is er iets teveel, kan altijd terug als er iets niet goed is.

top

niks op aan te merken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het een beetje onpersoonlijk

Ben misschien teveel gewend aan de gewone tandarts, er zijn nu in tegenstelling tot een paar jaar geleden allemaal andere personen?

Vriendelijk

Goed en vriendelijk geholpen

Ik ben snel geholpen.

Ik kwam voor een reparatie, heb mijn prothese afgegeven en heb het in de middag weer opgehaald.

Prettige mondverzorging

Zeker aan te bevelen bij familie, vrienden etc.

Vriendelijke service

Goede behandelingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ruime praktijk. Vriendelijke ontvangst en deskundig geholpen.

Gewoon goed

perfecte mondverzorging

goede behandelingen

Rigide en onsympathiek

Er is besloten om nachtbeugels niet meer te versturen maar door cliënten te laten ophalen. Dit was om te beginnen al niet doorgegeven. Gezien de vestiging van mijn woonplaats is opgeheven zou dat voor mij betekenen dat ik een uur onderweg ben. Had ik geweten van deze wijziging, dan had ik meer beugels besteld. Nu ben ik ft mantelzorger en heb ik niet zomaar een uur gelegenheid om van huis te gaan. Mijn uitleg leverde echter geen begrip op. Ik ervoer de medewerker als kortaf, inflexibel en zeer standvastig op de regels zonder enige blijk van empathie. Mijn frustratie werd direct als persoonlijk opgevat, hetgeen nog meer wanhoop teweegbracht. Gevraagd om een andere medewerker welke mijn verhaal wél kon aanhoren en ter harte nam. Zij liet weten navraag te doen voor een eenmalige uitzondering. Een stukje menselijkheid, persoonlijke zorg en service vraagt om flexibiliteit en empathie, niet om het strak uitvoeren van regels om vervolgens persoonlijk gepikeerd te raken als mensen hierdoor vanuit wanhoop emotioneel worden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prettig geholpen

Alles duidelijk uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jaar controle gehad. Bovengebit zat al goed maar moest toch opgevuld worden. Nu zit het gebit helemaal top. Geen Fixodent meer nodig.

Toch best wel goed

Ik ben met de gang van zaken best wel tevredener word goed naar alles gekeken maar het eind resultaat moet nog even aan gewerkt worden..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op de telefoniste na prima

De mra tandarts en haar assistent dikke prima! Vriendelijk Zorgzaam Legt alles goed uit Werkt zorgvuldig Netjes - punt: 1 van de telefonistes heeft mij onnodig 2 weken laten wachten om mij als nieuwe patiënt in te schrijven na online aanmelden. Tussentijds 2x gebeld voor een update en kreeg als opmerking, wanneer mijn collega tijd heeft word u pas ingeschreven. Besloot nog 1x te bellen en kreeg gelukkig een andere vriendelijke telefoniste aan de lijn en zonder problemen of gezucht schreef ze me gelijk handmatig in en kon ik dezelfde middag nog terecht! Waarom moeilijk dan, had me gelijk of na 2x handmatig ingeschreven en zeker als je als bedrijf opzoek bent naar nieuwe klanten. Begrijp zulke mensen niet.

Essebaan 1

2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.