Klantvriendelijk en goed georganiseerd.

Ik kreeg persoonlijke aandacht en werd goed geholpen en geadviseerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling is heel professioneel en kundig, de tandarts en assistente zijn heel vriendelijk en hebben veel persoonlijke belangstelling. Altijd fijn geholpen.

Was goed

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen

Deskundigen vriendelijk mensen

Echt vriendelijk personeel TOM

Ik was altijd bang voor de tandarts. Maar sinds ik bij jullie ben wordt het steeds minder. Zeer dankbaar en ook heel prettig geholpen altijd echt TOP

Vakbekwaam en behulpzaam

Prettige ervaring met Smile Clinic. Naast vakkennis zijn ze ook nog eens behulpzaam en kan je altijd terecht voor vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er word goed aandacht besteed

Schoon vriendelijk begripvol

Schoon vriendelijk begripvol

Ik ben tevreden

Heel goed.

Professionele aandacht

Omdat het nodig is om mijn gebit grondig aan te pakken (zo doorgaan is geen optie) ben ik op een professionele manier geïnformeerd over aanstaande behandelingen. Er wordt hierbij ook rekening gehouden met het feit dat zo’n ingreep traumatisch kan zijn. Dat vind ik heel fijn en een geruststelling.

Zeer goede behandeling, vakwerk

Al een aantal jaren patiënt/klant geweest bij uw vestiging in Rotterdam zuid die helaas is. opgeheven. Inmiddels tot volle tevredenheid onder behandeling bij uw locatie Ommoord, mevrouw Lisanne. Hier ben ik zeer blij mee. Ook het andere personeel geeft voortreffelijke service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goedemorgen geholpen en het zit prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was bang voor tandarts maar nu ga zonder buikpijn daar heen

Goede ervaring

Allemaal aardig personeel maar mijn ervaring het vergt wel heel veel tijd dat alles klaar is Er gaat best wel veel behandelingen in zitten Maar ik ben nu klaar en het zit nu goed dus tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima zorg en vriendelijk ontvangst

Ik werd vriendelijk ontvangen, weinig wachttijd en de zorg, bestaande uit enkele gaatjes vullen werden prima uitgevoerd.

Deskundige behandeling.

De deskundige behandeling staat voorop, daarna komen de randzaken als locatie, behandelruimte, stoel, enz. Dat is allemaal in orde. Het toetje op de taart is de ligging op loopafstand van metrolijn A.

voldoende

lange wachttijd is niet fijn.

Ontzettend prettig geholpen

Onze ervaring is erg goed. De tandarts nam ruim de tijd, was heel lief met onze kinderen en legde alles keurig uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en begripvol geholpen.

Heel goed en prettig.

Geduld met een grote G

Spannend, angstig.. Bij binnenkomst aangegeven dat ik mijzelf zo voelde, daarna is er rustig te werk gegaan.i

uit de kunst(gebit!!)

Fijne ervaring goed geholpen Aanbevelingen waardig

aan te raden

geduldig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, heel belangrijk. Tandarts ook heel vriendelijk. Legt alles goed uit.

snel en goed geholpen.

Niels Bohrplaats 15