Prima tandzorg

Goede uitleg tijdens behandeling en aandacht voor de patiënt.

prima behandeling

Tandarts Cajas en mondhygieniste Nikata hebben weer goed werk geleverd. Ik ben zeer tevreden over ze. tevens is de ontvangst bij de receptie altijd vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en rustig beleid.

Prettig en vakkundig

Eerst werd de inspectie uitgevoerd omdat de tandarts uitliep. Daarna werd het gebit gereinigd.

Deskundig geholpen

Goeie uitleg, ze nemen de tijd, en vriendelijk geholpen

heel goed

prima behandeling en afspraak op de goede tijd

Ik heb goed ervart

Kundig en relaxte sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik wet niet bij wie ben ik behandeld Maar was alles goed en vrndelijk

ik ben buitengewoon plezierig behandeld

ik ben buitengewoon plezierig behandeld

Professionele uitstraling

Ze nemen de tijd. Maken er geen haastklus van. Ze leggen uit wat ze gaan doen. Op vragen van mij hadden ze een goed antwoord. Fijne tandarts.

Prettig en behulpzaam. Goed advies

GOED

VRIENDELIJKE BEHANDELING EN GOEDE OPLOSSING

Vriendelijk en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig ontvangst het begint al bij de balie

duidelijk uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

je wordt goed behandeld / geïnformeerd

tandarts is goed in zijn vak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig rustig en vriendelijk kortom een erg fijne tandarts.

Mijn tandarts is gewoon een fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Van een halve naar een hele mooie nieuwe kies.

Vanwege een stuk uit mijn kies kon ik nog dezelfde middag langskomen bij tandarts Emmanuel (??) en zijn aardige assistente. Hij legde alles goed uit wat hij ging doen en vroeg ook tussendoor "geen pijn"? Nee, geen pijn. Dank voor de zorgvuldige behandeling en tot 3 oktober bij de controles.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en vakkundig geholpen

Duidelijke uitleg vsn wat er gaat gebeuren. Zeer nauwkeurige behandeling gehad. Daarna goede uitleg gehad over het vervolgtraject

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig en goed voorbereid op wat zou komen

Tijd genomen, rustig en uitleg gegeven van wat ik kon verwachten.

zeer goed

Zoals altijd een positieve ervaring. Vriendelijk en goede uitleg van de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede ervaring met de top tandarts Emanuel netjes en geen klachten.

Ik beveel deze tandarts aan omdat hij netjes is en hem vertrouw.

prima tandarts

de tandarts is duidelijk wat ie wel en niet gaat doen

Fantastisch team

Sinds drie jaar zit ik bij deze praktijk. Het hele team is hartelijk en behulpzaam en professioneel. Als het op tandarts bezoek aankomt ben ik geen held, maar dit team stelt mij altijd op mijn gemak. Tijdens een behandeling wordt verteld wat er gaat gebeuren, dat is heel fijn. Ik geef ze een dikke 10!

posityf

ûntfangst op 'e tiid, goeie útlis, freonlike minsken

Havingastate 9 E

8925 AZ Leeuwarden

Over Tandartsenpraktijk Camminghaburen

Complete mondzorg onder één dak Moderne en vooruitstrevende praktijk in Leeuwarden met alle tandheelkundige disciplines: van algemene behandelingen tot beugels en implantaten.