Fantastisch behandeld

Heel goed, omdat ik bang ben vertelde de tandarts steeds wat ze ging doen en vroeg vaak of het nog goed ging met mij.

Zie onder

Na de teleurstelling toen bleek dat voor mij toch een klikgebit noodzakelijk was heb ik de sessie om tot het aanbrengen van een nieuw klikgebit te komen zowel vakkundig als bijzonder prettig ervaren. Voor mij heeft m.n. Monique een 10

Deskundig

Ik word mooi op tijd geholpen, de tandarts is deskundig en vertelt steeds wat hij doet.

Zoals altijd in orde

Goede sfeer

Goed en snel geholpen

Heel goed geholpen. Met veel uitleg over wat er aan de hand was en hoe de reparatie stapsgewijs werd uitgevoerd. Verhelderend en geruststellend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd ben ik uitstekend behandeld door mevrouw Versteeg .Altijd vrolijk en vriendelijk en de

Zeer positief !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben snel en perfect geholpen door een afgebroken kies. En ik ben blij dat ik voortaan bij S. Versteeg onder behandeling ben. Ze is een aanwinst voor de praktijk.

Fijne tandarts!

Praatjes vullen geen gaatjes

Gewoon alles prima voorelkaar bij jullie. Vriendelijke behandeling en geen onnodige fratsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

rustige omgeving en wordt fijn geholpen

dit was na 12 jaar weer me eerste afspraak ben gewoon fijn en goed geholpen vakkundig we gaan niet voor ons plezier maar het is fijn dat ze er zijn gr hans

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed voorbeeld dat gezellig en fijn is bij tandarts

Hier hoeft men geen angst te hebben om naar toe te gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige goede mondhygiëniste en tandarts

super lieve invalster

super lieve invalster

Teleurstellend

De controle stelde niet veel voor. Bij tandsteen weghalen geen hulp van assistente waardoor over water spetterde en in de nek liep

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk ontvangst, deskundig en prettige behandeling

Ik ben door de mondhygiëniste Marjolein van der Kuijl zeer deskundig geholpen, Vriendelijk, secuur in de behandeling. Prettige ervaring.

Dikke prima !!!

Keurig netjes geholpen aan een heel vervelend tandje. 3x terug geweest; geen enkel probleem.

Prima behandeling!

Je wordt altijd erg goed en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met goede tandartsen.

Al jaren naar tevredenheid bij deze praktijk. Sandra Versteeg is een goede tandarts. Vroeger was ik bij tandarts van Kleef daarna bij Sandra. Ze is kundig, rustig en altijd vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed begin is het halve werk. Daarom Chapeau!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals (tot nu toe) altijd vakkundig en aardige mensen

Ik kom vrijwel heel mijn leven bij deze praktijk en kan er niets slechts of vervelend over mededelen.

Geruststellend en netjes opgelost

Eerst luisteren, daarna uitleg hoe hij het ging doen, eerlijk over bepaalde zaken en tijdens behandeling regelmatig vragen hoe het ging en wat ik niet had verwacht een mooie nieuwe gladde kies terug in niet al te lang.

Goede service en behandeling

Goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen wachttijd ,vriendelijk personeel dus dik tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijke en kundige mondhygiëniste

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.